سفارش تبلیغ
صبا ویژن

آموزش کناف کاری سقف 2

یکی از بزرگترین وبرجسته ترین تولیدکنندگان در زمینه صنایع ساختمانی، موسسه بزرگ کناف در المان می باشد که بالغ بر 150 کارخانه در 37 کشور دنیا وچیزی حدود 23000 نفر نیروی کار دارد که امروزه به شهرتی جهانی دست یافته است.در پست قبلی وب سایت 118فایل مجموعه ای با عنوان "آموزش کامل کناف ساختمان " خدمت شما همراهان همیشگی ارائه گردید. در این پست مجموعه آموزش کناف کاری سقف که به صورت 2 دی وی دی و بیش از20 ساعت اموزش است، ارائه می گردد.سیستم کناف دارای ساختارها و محصولات متفاوتی است که می توان در شرایط اقلیمی متفاوت به کار برد؛ بنابراین تفاوت های اقلیمی هیچ محدودیتی در زمینه موارد استفاده کناف ایجاد نمی کنند.

 

آموزش کناف کاری سقف 1

آموزش کناف کاری سقف - آموزش کناف کاری سقف 

همچنین ویژگی هایی همچون سهولت، سرعت و دقت بالا در اجرا، ایمنی در برابر زلزله و حریق و نگهداری آسان موجب شده که امروزه این سیستم به عنوان جایگزین روش های سنتی در صنعت مورد استفاده قرار گیرد. این روزها افراد زیادی علاقمند به یادگیری کنافمی باشند، اگر شما هم یکی از این افراد بوده و به دنبال خرید یکی از کامل ترین مجموعه های آموزش کناف کاری سقف ساختمان می باشید،  مجموعه آموزش کناف کاری سقف بهترین انتخاب برای شما خواهد بود.این پکیج اموزشی به طور گسترده ای به طراحی بخش های داخلی ساختمان پرداخته است

آموزش کناف کاری سقف

 

آموزش کناف کاری سقف 1

 

با خرید مجموعه آموزش کناف کاری سقف که در زمینه اموزش کامل اجرای سقف کناف، اموزش نصب اسان انواع سقف کاذب، نصب سقف کاذب پی وی سی، شامل عکس هایی از مراحل اجرای هر اموزش ونمونه کارهای متعدد می باشد، برقابلیت ها وتوانایی های شما در زمینه موارد استفاده کناف خواهد افزود. همواره میتوانید برای خرید پستی مجموعه آموزش کناف کاری سقف، از دکمه "افزودن به سبد خرید" اقدام کنید وبا تکمیل مشخصات، بسته آموزش کناف کاری سقف را درب منزلتان تحویل بگیرید.

مشاهده تصاویر این فایل: