سفارش تبلیغ
صبا ویژن

بازی Mass Effect Andromeda

 

 

بازی Mass Effect Andromeda

بازی Mass Effect Andromeda با سبک اکشن نقش آفرینی، توسط شرکت BioWare توسعه یافته و به وسیله کمپانی Electronic Arts در 21 مارس 2017 انتشار یافت. در اینبازی، بازیکن باید کنترل شخصیت Scott یا Sara Ryder را از منظر سوم شخص در دست بگیرد. بازیکن می تواند ظاهر و نام هر کدام از این دو شخصیت را تغییر دهد و ظاهر پدر آن ها به نام Alec به صورت خودکار براساس ظاهر دوقلوهای Ryder تنظیم می شود. در طول مبارزات بازی، یک مرحله جدید باز خواهد شد که امکان راه اندازی مجدد بازی با پاداش های خاص و در صورت تمایل تغییر شخصیت خود به Ryder دیگر را به بازیکن می دهد. هم چنین بازیکنان قادر خواهند بود بازی را با شخصیت های فعلی خود ادامه داده و ماموریت های نا تمام را کامل نمایند.

برخلاف قوانین سری های قبلی بازی Mass Effect که بازیکنان هر بازی می بایست با انتخاب یکی از 6 کلاس شخصیت مختلف، بازی خود را آغاز می کردند، در این نسخه می توانند آزادانه مهارت های دلخواه خود را باز کنند.

بازی Mass Effect Andromeda در سال 1285 بین وقایع Mass Effect 2 و Mass Effect 3 آغاز می گردد. چهار نژاد شورای مرکزی و Quarianها در حال برنامه ریزی برای ایجاد دنیایی جدید در کهکشان Andromeda به عنوان بخشی از یک استراتژی به نام Andromeda Initiative هستند. هر نژاد 20000 شهروند را در یک سفر یکطرفه 600 ساله توسط کشتی حمل و نقل شخصی خود به نام Ark به Andromeda می فرستند و یک رهبر هم با عنوان مسیر یاب (Pathfinder) برایشان انتخاب می کنند. پس از این سفر 634 ساله بازیکن باید با دنبال کردن نقاطی از داخل یک سفینه به نام Tempest به کاوش در کهکشان Andromeda بپردازد. این بازی دارای 5 سیاره اصلی و بیش از 12 دنیای هاب است که بازیکن را به ماموریت های مختلفی از جمله گرفتن پایگاه های دشمن، اسکن اشیاء با داده های مفید و یا تکمیل ماموریت وفاداری برای سربازان Ryder می فرستد.

حداقل سیستم مورد نیاز: 

سیستم عامل: Windows 7, Windows 8.1, Windows 10 / 64bit

پردازنده: Intel Core i5 3570 or AMD FX-6350

میزان حافظه RAM: 8GB

کارت گرافیک: Nvidia GTX 660 2GB, AMD Radeon 7850 2GB

میزان حافظه دیسک سخت: حداقل 55GB فضای خالی

DirectX: ورژن 11

برای اطلاع بیشتر با شماره 448 0919 0913 تماس حاصل کرده و یا به وب سایت 118فایل مراجعه نمائید.