سفارش تبلیغ
صبا ویژن

آموزش زومبا پیشرفته

آموزش زومبا مقدماتی

 

 

اگر در زمینه زومبا فعالیت کرده اید و با حرکات ابتدایی زومبا آشنا می باشید این مجموعهآموزشی که در واقع دربردارنده مراحل و روش های پیشرفته زومبا می باشد، می تواند در زمینه تکامل دانش و مهارت آموزش زومبا به شما کمک فراوانی نماید.با توجه به اینکه بسیاری از خانم ها و آقایان از اضافه وزن رنج می برند و به علاوه افسردگی مشکلی است که گریبان گیر بسیاری از افراد می باشد، زومبا راه حلی مناسب برای بسیاری از افراد خواهد بود. با فراگیری زومبا نه تنها به وزن ایده آل دست خواهید یافت بلکه این روش مهیج موجب شادی و نشاط شما خواهد شد.

آموزش زومبا مقدماتی و پیشرفته

تحقیقات محققان اروپایی و آمریکایی حاکی از ان است که حرکات ورزشی زومبا علاوه بر تناسب اندام، شادی را نیز برای افراد به ارمغان می آورد. در ادامه مجموعه آموزش زومبا دربردارنده آموزش های مربوط به سبک زومبااسترانگ می باشد که با توجه به اینکه از حرکات تند و سریع تشکیل شده به شدت موجب سوزاندن چربی و کالری شده و در کوتاه ترین زمان ممکن موجب کاهش وزن می شود.

آموزش زومبا پیشرفته

در رابطه با ورزش زومبا استرانگ باید افزود این ورزش مهیج و پرطرفدار به منظور تمرین گروهی با آهنگ های ریتم تند می باشد. ورزش زومبا استرانگ آهنگ های مخصوصی دارد که معمولاً افراد با آنها به تمرین می پردازند اما هر آهنگ با ریتم تندی را می توان جایگزین کرد. با فراگیری حرکات ورزشی زومبا، زومبازین و فیت نس می توانید به تناسب اندام و در کنار آن شادی و سرگرمی دست یابید اما اگر علاقمند به سوزاندن کالری در سطح زیاد و در ادامه آن عضله سازی می باشید، ورزش زومبا استرانگ به دلیل برخورداری از حرکات قدرتی با ریتم تند و سریع موجب افزایش ضربان قلب ورزشکار شده و چربی سوزی، تناسب اندام، عضله سازی و آمادگی جسمانی حاصل خواهد شد.

آموزش زومبا

مجموعه آموزش زومبا پیشرفته که به طور کامل سطح پیشرفته زومبازین و زومبا استرانگ را پوشش داده است شامل آموزش های مربوط به هر سبک توسط مربی به تنهایی و یا به صورت گروهی همراه با انواع متفاوت آهنگ های با کلام و بی کلام می باشد. اگر به عنوان مربی زومبا فعالیت می کنید و قصد دارید جدیدترین حرکات و سبک های مربوط به ورزش زومبا را به ورزشکاران خود آموزش دهید، مجموعه آموزش زومبا به طور چشمگیری در ارتقا سطح شما به عنوان یک مربی زومبا تاثیر خواهد داشت.

آموزش زومبا پیشرفته

پس از تماشای کامل مجموعه آموزش زومبا پیشرفته از میزان آمادگی خود در زمینه سبک های متفاوت زومبا شگفت زده خواهید شد. در ادامه لیست کاملی از تمام آنچه در مجموعه آموزش زومبا برای سطوح پیشرفته گنجانده شده است را مشاهده خواهید کرد:

Strong Zumba- زومبا استرانگ

-Zumba Senato- زومبا سناتو

-Zumba Toning- زومبا تونینگ

-Zumba Zin- زومبا زین

برای خرید این پکیج به وب سایت 118فایل مراجعه  نمایید

www.118file.com