سفارش تبلیغ
صبا ویژن

آموزش زبان انگلیسی در منزل

آنچه وب سایت 118فایل در این پست برای شما فراهم آورده، دوره ای است تحت عنوان مجموعه ویدئویی آموزش زبان Engvid، که یکی از بهترین آموزش های سایت Engvidمی باشد. مدرس این دوره آموزشی، Ronnie نام داشته که یکی از برترین مدرسان سایت Engvid بوده و به شیوه ای جذاب و نوین به آموزش زبان انگلیسی می پردازد.

آموزش زبان Engvid - آموزش زبان Engvid

 

 

 Ø¢Ù?Ù?زش زباÙ? Engvid 1

اگر در زمینه یادگیری یا آموزش زبان انگلیسی فعالیت کرده و به دنبال یک منبع عالی برای یادگیری زبان خارجه هستید، بی شک تاکنون نام Engvid را شنیده اید. سایت این مجموعه یکی از برترین و محبوب ترین سایت های آموزش زبان انگلیسی معرفی شده به طوری که با گذشت زمان اندکی از روی کار آمدن این سایت، سیل عظیمی از کاربران، آن را به عنوان سایت محبوب خود انتخاب کرده و عنوان پربازدیدترین سایت آموزش زبان انگلیسی را اخذ کرده است.

مجموعه ویدئویی آموزش زبان Engvid، شامل 186 درس می باشد که هر سه سطح مقدماتی، متوسط و پیشرفته را دربرگرفته و پیرامون موضوعاتی نظیر تجارت، فرهنگ، اصطلاحات محاوره ای، reading ،writing ،vocabulary ، grammar، تافل، آیلتس، TOEIC و ... است. باید افزود درس ها با توجه به سطح و موضوع مورد نظر دسته بندی شده تا زبان آموز با توجه به سطح زبان خارجه خود، به انتخاب درس بپردازد.

آموزش زبان Engvid

لازم به ذکر است آموزش گرامر در این درس ها به صورت General بوده و برای آزمون های تافل و آیلتس نیز مناسب می باشد؛ علی رغم اینکه برخی از دروس به صورت مجزا به آموزش آیلتس و تافل پرداخته اند. از ویژگی های برجسته مجموعه ویدئویی آموزش زبان Engvid، می توان به کوتاه و مفید بودن هر درس اشاره کرد به طوری که برای مخاطب خسته کننده نبوده و لازم نیست فرد زمان زیادی را صرف آموزش کند. 

مجموعه آموزش زبان Engvid نه تنها برای دانش آموزان و دانشجویان با هرسطحی، بلکه برای اساتید زبان خارجه نیز مناسب خواهد بود. شیوه تدریس اساتید مجموعه ویدئوییآموزش زبان Engvid از حیث جذاب بودن می تواند موجب ارتقاء سطح اساتید زبان شده و در بهبود کلاس درس به آن ها کمک فراوانی نماید. 

 برای خرید این پکیج به وب سایت 118فایل مراجعه نمایید!

www.118File.com