سفارش تبلیغ
صبا ویژن

آموزش چرم دوزی

آموزش چرم دوزی

آموزش چرم دوزی یکی از فوق العاده ترین مجموعه های حاضر به منظور آموزش کامل چرم دوزی می باشد که نحوه ساخت انواع بندساعت، دستبندچرم، صندل، کیف و کاور دفترچه یادداشت را در اختیار علاقمندان قرار می دهد. بخش اول مجموعه آموزش چرم دوزی به آموزش تخصصی ساخت کمربند و صندل پرداخته است به طوری که تمامی مراحل برش چرم، سوراخ کردن چرم به وسیله سمبه و مرحله پایانی که دوخت زدن و اتصال دکمه می باشد را جز به جز شرح داده است. یکی از نکاتی که چرم کاران حرفه ای در هنگام کار چرم دوزی به آن توجه می کنند استفاده از موم برای کشیدن بر روی نخ به منظور جلوگیری از باز و لایه لایه شدن آن می باشد.

 

آموزش چرم دوزی 1


 آموزش چرم دوزی

همچنین بخش اول مجموعه آموزش چرم دوزی نحوه دوخت کاور برای انواع دفترچه های یادداشت در سایز های متفاوت را آموزش داده است به گونه ای با اندازه گیری چرم مورد نظر شروع شده و قدم به قدم برش چرم، حکاکی روی چرم، سوراخ کردن قسمت های مورد نیاز و نهایتاً رنگ کردن و دوخت کاور مورد نظر را در اختیار علاقمندان قرار می دهد.

آموزش چرم دوزی

در ادامه بخش دوم مجموعه آموزش چرم دوزی ساخت بند ساعت، دستبند چرم و کیف چرم را آموزش داده و آنچه را که برای ساخت یک بند ساعت خوب و مرغوب لازم و ضروری است به تفضیل شرح می دهد. از آنجا که دستبندهای چرم تنوع زیادی داشته و زیبایی خاصی دارند در میان نوجوانان و جوانان طرفداران بسیاری پیدا کرده اند. لازم به ذکر است بافت گیس روی دستبند چرم از دیگر مواردی است که آموزش چرم دوزی آموزش داده است.

آموزش چرم دوزی

بخش سوم مجموعه آموزش چرم دوزی مراحل ساخت کیف گوشی برای انواع مختلف گوشی در سایزهای متفاوت را آموزش داده به طوری که جزء به جزء برش چرم، نحوه حک کردن تصویر و مارک روی چرم و دوخت محکم کیف را خواهید آموخت. با تماشای بخش سوم آموزش چرم دوزی در واقع ساخت کیف گوشی برای گوشی های آیفون، آیپد و سایر مدل های گوشی را فرا خواهید گرفت. کیف کمری اسلحه از دیگر مواردی است که مجموعه آموزش چرم دوزی به آن پرداخته است.

آموزش چرم دوزی

 مجموعه آموزش چرم دوزی دارای سه پارت بوده که به دلیل گسترده بودن آموزش های مربوط به کیف چرم، پارت دوم و سوم به آموزش کیف چرم اختصاص یافته است.

برای آغاز هنر پرکاربرد و البته پرطرفدار چرم دوزی انواع چرم، سمبه، مشته، چسب آهن، کاتر، خط کش علامت زن، خودکار ژله ای، نخ موم زده، تخته کار، قیچی چرم دوزی و سوزن تمام آن چیزی است که به آن نیاز دارید. به عنوان یک فرد مبتدی ترجیحاً کار خود را با دوخت کیف آغاز کنید که مجموعه آموزش چرم دوزی در این رابطه اطلاعات کافی را در اختیار علاقمندان قرار خواهد داد. هنر چرم دوزی این روزها بازار کار خوبی داشته و افراد زیادی از این طریق به درآمدهای خوبی دست یافته اند. اگر شما هم علاوه بر فراگیری یک هنر پرکاربرد به دنبال کسب درآمد و ایجاد اشتغال هستید پارت اول مجموعه آموزش چرم دوزی که توسط وب سایت 118فایل ارائه شده را از دست ندهید.

آموزش چرم دوزی

آموزش چرم دوزی 1

 

سرفصل های این مجموعه آموزشی عبارتند از:

بخش اول:

-صندل

-کمربند

-دفترچه یادداشت

بخش دوم:

-بند ساعت

-دستبند چرم

-کیف چرم

بخش سوم:

-کیف کمری اسلحه

-کیف گوشی

 

 برای خرید این پکیج به وب سایت 118 فایل مراجعه کنید.

www.118file.com