سفارش تبلیغ
صبا ویژن

آموزش تعمیر لپ تاپ

آموزش تعمیر لپ تاپ

آموزش تعمیر لپ تاپ یکی از پرکاربردترین مشاغل خدماتی در دنیا می باشد. آموزش تعمیر لپ تاپ به عنوان یکی از زیرشاخه های الکترونیک به عیب یابی، تعمیر و تعویض قطعات سخت افزاری می پردازد. آموزش تعمیر لپ تاپ نیازمند آشنایی با ساختار کلی لپ تاپ های مختلف مثل محل قرارگیری قطعات داخلی و خارجی مثل هارددیسک، گرافیک، فن، رم و از همه مهم تر نحوه ی اتصالات این موارد به یکدیگر است. هم چنین برای آموزش تعمیر لپ تاپ باید با مفاهیم بنیادی الکترونیک مانند ولتاژ و جریان و قطعاتی مانند دیود، خازن، مقاومت، آی سی و ترانزیستور آشنا بود. پیش نیاز مهم دیگر درآموزش تعمیر لپ تاپ، مهارت کار با هویه و لحیم کاری می باشد.

 

 

 

 

آموزش تعمیر لپ تاپ - آموزش تعمیر لپ تاپ

آموزش تعمیر لپ تاپ برخلاف ظاهر پیچیده ای که دارد، از اصولی ساده پیروی می کند که می توان با آموختن آن ها نه تنها نیاز های اولیه ی خود در زمینه ی آموزش تعمیر لپ تاپ را پاسخ داد، بلکه به آموزش تعمیر لپ تاپ به عنوان یک شغل پر درآمد نگاه کرد. امروزه کمتر کسی را می توان یافت که سروکارش به آموزش تعمیر لپ تاپ نیفتاده باشد و اکثر مردم از وقت گیر بودن و هزینه ی بالای این تعمیرات گلایه دارند در حالی که اگر با اصول آموزش تعمیر لپ تاپ آشنا باشید، خواهید دید که شاید هرگز نیازی به مراجعه به تعمیرکار ندارید زیرا بیش تر عیب هایی که به نظر جدی می آیند، بر اثر مشکلاتی بسیار جزیی نظیر کثیف شدن و قطع اتصال داخلی، نچرخیدن درست فن ها و مشکل در خنک کنندگی، مشکلات فیزیکی پورت ها مثل خم شدگی و اتصال کوتاه و حتی جدا شدن کابل ها در داخل لپ تاپ ایجاد می گردند. آشنایی ساده با آموزش تعمیر لپ تاپ این امکان را ایجاد کرده است که با یک بازرسی کوتاه، در اغلب موارد از صرف هر هزینه ای بی نیاز باشید. آموزش تعمیر لپ تاپ - آموزش تعمیر لپ تاپ

آموزش تعمیر لپ تاپ به شما نشان می دهد که برای عیب یابی چه مراحلی باید طی شود. روش کار کلی آموزش تعمیر لپ تاپ به این صورت است که کارکرد وسیله از ورودی یعنی کابل برق تا خروجی تصویر باید بررسی گردد. اگر لپ تاپ شارژ و روشن نمی شود، علت های مختلف آن در این مجموعه بیان شده است که می تواند مشکل در کابل، پورت، بورد الکتریکی و اجزای روی آن باشد. آموزش تعمیر لپ تاپ به ما می آموزد که چگونه با وسیله ای ساده به نام مولتی متر که ولتاژ و جریان دو سر یک قطعه را نشان می دهد، می توان به علت مشکلات لپ تاپ پی برد. کار آموزش تعمیر لپ تاپ به همین جا ختم نمی شود. پس از یافتن قطعه ی معیوب، نوبت به تعمیر و تعویض قطعه می رسد. در مجموعه ویدئوهای آموزش تعمیر لپ تاپ می بینیم که چگونه با هویه قطعه ی معیوب را از برد جدا کنیم و آن را جایگزین نماییم.

 

 

 

 

آموزش تعمیر لپ تاپ - آموزش تعمیر لپ تاپ 

آموزش تعمیر لپ تاپ ترفندهای مختلفی مانند روش تزریقی برای به کار انداختن فن ها، افزایش خنک کنندگی، چسباندن لولاها، مشکلات رایج و ویژگی های خاص مارک های متفاوت لپ تاپ را نیز در پکیج آموزشی گنجانده است. جالب است بدانید افراد زیادی با یادگیری اصول آموزش تعمیر لپ تاپ و خرید لپ تاپ های به ظاهر خراب و تعمیر و فروش مجدد آن ها به درآمد بسیار بالایی رسیده اند. علت این امر این است که آموزش تعمیر لپ تاپ برای کسی که هیچ آشنایی قبلی با الکترونیک ندارد، امری غیرممکن، زمان بر و گران قیمت محسوب می شود اما درواقع آموزش تعمیر لپ تاپ ساده تر از چیزی است که در تصور آن هاست. جز پیچ گوشتی مناسب برای باز و بسته کردن لپ تاپ، مولتی متر برای عیب یابی و هویه برای تعویض و نصب قطعات الکتریکی، تجهیزات خاصی برای آموزش تعمیر لپ تاپ نیاز نیست بنابراین می توان با آموزش تعمیر لپ تاپ حتی در خانه و در کمترین فضا به تعمیر لپ تاپ مشغول شد. در مجموعه ی آموزش تعمیر لپ تاپ به مباحثی مانند آشنایی و روش کار با ابزار، باتری، مادربرد، نمایشگر، کیبورد، تعمیر لپ تاپ آب خورده، تست برق و هارددیسک و... به طور کامل پرداخته شده است. در بخش دوم آموزش تعمیر لپ تاپ، با روش های عیب یابی لپ تاپ هایی که روشن نمی شوند، تعمیر لولاها، کابل روبانی نمایشگر، نقشه ی مدارهای مادربرد، روش تعویض پورت شارژر و تست قطعاتی مانند هارد دیسک در مدل های مختلف لپ تاپ آشنا می شوید. هم اکنون می توانید مجموعه ی ویدئوهای آموزش تعمیر لپ تاپ که توسط وب سایت 118file.com برای شما تهیه شده است را سفارش دهید و شغلی پرسود و درآمد برای خود پیدا کنید.