سفارش تبلیغ
صبا ویژن

یادگیری زبان انگلیسی با کارتون بستنی ها

آموزش زبان فارسی و انگلیسی برای کودکان پارت دوم پکیج آموزش حروف و کلمات به کودکان بوده که امروز وب سایت 118فایل در اختیار شما کاربران و علاقه مندان به این مجموعه ها، قرار داده است. این مجموعه یکی از مجموعه های کامل در زمینه آموزش زبان فارسی و انگلیسی برای کودکان شما می باشد. مجموعه آموزش زبان فارسی و انگلیسی برای کودکان با برخورداری از ترانه های فارسی و انگلیسی به همراه آموزش به جذابیت هر چه بیشتر این مجموعه افزوده است. از موارد آموزش داده شده در این مجموعه می توان به آموزش اشکال هندسی مختلف، وعده های غذایی و رنگ های مختلف که با جذابیت خاصی تهیه شده اند، اشاره نمود.

 

 

 

آموزش زبان فارسی و انگلیسی برای کودکان 1?

آموزش زبان فارسی و انگلیسی برای کودکان

در مجموعه آموزش زبان فارسی و انگلیسی برای کودکان همانند پارت قبل، الفبای فارسی و رنگ های مختلف به چندین روش متفاوت و جذاب به همراه موسیقی های شاد و سرگرم کننده، آموزش داده شده است. باید افزود که مجموعه آموزش زبان فارسی و انگلیسی برای کودکان به دلیل برخورداری از داستان های زیبا و نوستالژیک فارسی برای تمامی سنین مناسب می باشد. از جمله این داستان ها می توان به کوزه سحرآمیز، زیبای خفته، جک و لوبیای سحرآمیز، سیندرلا، ملکه برفی و علاءالدین و چراغ جادو و ... اشاره کرد. لازم به ذکر بوده که این داستان ها به زبان انگلیسی به همراه زیرنویس انگلیسی جهت یادگیری و فهم بیشتر کودکان در مجموعه آموزش زبان فارسی و انگلیسی برای کودکان گنجانده شده است.

آموزش زبان فارسی و انگلیسی برای کودکان - آموزش زبان فارسی و انگلیسی برای کودکان

این مجموعه با برخورداری از آموزش رنگ ها و اشکال به زبان انگلیسی مکملی برای مجموعه آموزش حروف و کلمات به کودکان محسوب می شود. هم چنین در مجموعه آموزش زبان فارسی و انگلیسی برای کودکان، الفبای انگلیسی با شیوه ای جذاب و نوین که برای کودکان خسته کننده نباشد، آموزش داده شده است. یکی از ویژگی های برجسته مجموعه آموزش زبان فارسی و انگلیسی برای کودکان، برخورداری از 4 داستان به چندین زبان متفاوت از جمله زبان عربی، فرانسوی، آلمانی، روسی و اسپانیایی و ... می باشد.

 

آموزش زبان فارسی و انگلیسی برای کودکان 1?

آموزش زبان فارسی و انگلیسی برای کودکان - آموزش زبان فارسی و انگلیسی برای کودکان

در این مجموعه تلاش بر این است که تمامی آموزش ها به روشی جذاب و همراه موسیقی باشد تا موجب جذب کودکان و فهم و یادگیری سریعتر آنان گردد. باید افزود که مجموعه آموزش زبان فارسی و انگلیسی برای کودکان به دلیل برخورداری از چند شیوه مختلف و نوین جهت آموزش هر مبحث به یکی از بهترین مجموعه های آموزشی در این زمینه تبدیل شده است. فرزندان شما با مشاهده این آموزش به راحتی قادر به یادگیری الفبا و بسیاری از کلمات به دو زبان انگلیسی و فارسی می باشند، پس هرچه سریعتر جهت خرید این مجموعه از طریق وب سایت 118فایل اقدام بفرمایید.

آموزش زبان فارسی و انگلیسی برای کودکان

آموزش زبان فارسی و انگلیسی برای کودکان 1?

برای خرید این پکیج به وب سایت 118 فایل مراجعه کنید.

www.118file.com