سفارش تبلیغ
صبا ویژن

آموزش ساخت تراریوم

آموزش ساخت تراریوم روشی بسیار جالب برای نگه داری گیاهان است. با آموزش ساخت تراریوم می توانید داخل یک محفظه ی کوچک از چند سانتی متر تا چند متر، گیاهانی پرورش دهید که از آبیاری و جریان هوا کاملا بی نیاز باشند. اگر آموزش ساخت تراریوم را به درستی انجام دهید، خواهید توانست تراریومی داشته باشید که تا چندین سال به زندگی ادامه دهد. باید بدانید که برای آموزش ساخت تراریوم مواد زیادی لازم نیست. تنها به خاک مناسب، زغال و گیاه نیاز دارید و یک محفظه ی شفاف که تمام این ها را در خود نگه دارد. شاید تا به حال چنین تنگ های شیشه ای را در محل های مختلف دیده باشید و از خود بپرسید چگونه ممکن است گیاهان و حتی جانورانی زنده در محیط بسته زنده بمانند. در آموزش ساخت تراریوم تمام این موارد را با شما در میان می گذاریم.

?

آموزش ساخت تراریوم - آموزش ساخت تراریوم

آموزش ساخت تراریوم از قانونی تبعیت می کند که در طبیعت وجود دارد. در طبیعت، گیاهان در حضور نور اکسیژن را تولید و در غیاب نور آن را مصرف می کنند. گیاهان پس از مرگ تجزیه می شوند و مواد مغذی را در خاک ایجاد می نمایند که برای رشد گیاه لازم است. در طبیعت چرخه ی آب به صورت باران انجام می گردد و همه ی این ها در آموزش ساخت تراریوم نیز وجود دارد. در آموزش ساخت تراریوم گیاهان مسئول چرخه ی اکسیژن هستند و آب اولیه در کف ظرف جمع می شود و در طول روز با گرم شدن محفظه بخار می شود. با سرد شدن هوا آب به صورت قطره های مایع به کف ظرف باز می گردد و مواد زاید توسط ذغال خنثی می شوند. این تئوری آموزش ساخت تراریوم است اماآموزش ساخت تراریوم مهارت هایی نیاز دارد که در این مجموعه ی آموزشی به آن می پردازیم.

?

آموزش ساخت تراریوم - آموزش ساخت تراریوم

آموزش ساخت تراریوم شامل سه بخش است. در بخش ابتدایی آموزش ساخت تراریوم، با روش های ساخت تراریوم و ابزار مواد مورد نیاز آشنا می شویم. این بخشآموزش ساخت تراریوم به ساختن تراریوم با کاکتوس، ساخت تراریوم بومی، ساخت تراریوم با گیاهان گرمسیری و... اختصاص داده شده است. بخش دومِ آموزش ساخت تراریوم که انواع تراریوم نام دارد نیز به معرفی، آموزش ساخت و بررسی علت های عدم موفقیت در ویدئوهای بخش اول می پردازد. ساخت تراریوم بدون هزینه، ساخت تراریوم در لامپ، ساخت تراریوم بدون ورودی و... از بخش های این آموزش است. به روز رسانی تراریوم، سومین و آخرین بخش آموزش ساخت تراریوم می باشد. بخش سوم اختصاص به بررسی تراریوم های ساخته شده در بخش های اول و دوم پس از دوره های زمانی مختلف (1 ماه، 3 ماه، 6 ماه و 1 سال) و همچنین شیوه ی نگهداری از تراریوم ها پرداخته است. نمونه ای از تراریوم های ساخته شده نیز در این بخش موجودند. هم اکنون می توانید مجموعه ویدئوهای آموزش ساخت تراریوم را از وب سایت 118file.com سفارش دهید و خودتان به ساخت تراریوم با گیاهان مختلف بپردازید.

 

 

برای خرید این پکیج به وب سایت 118 فایل مراجعه کنید.

www.118file.com