سفارش تبلیغ
صبا ویژن

آموزش تعمیر پلی استیشن 3

مجموعه آموزش تعمیر پلی استیشن 3 یکی از مجموعه های جامع و کاربردی در زمینه تعمیر پلی استیشن 3 می باشد که توانسته با ارائه بیش از 33 ساعت فیلمآموزشی باکیفیت تمام مطالب و مشکلات بخش سخت افزاری و نرم افزاری نسل سوم کنسول های بازی شرکت سونی را آموزش دهد. مجموعه آموزش تعمیر پلی استیشن 3 همانند مجموعه آموزش تعمیر پلی استیشن قابل حمل، پلی استیشن 1 وپلی استیشن 2 سعی کرده صفر تا صد نحوه تعمیر بخش های مختلف دستگاه پلی استیشن 3 مدل فت، اسلیم و سوپر اسلیم را به همراه بحث نرم افزاری با دقت و به شیوه صحیح بیان کند. این مجموعه به طور مجزا قسمت باطری، چراغ مرگ، درایو Bluray، منبع تغذیه، دسته بازی، باز و بسته کردن قطعات، چیپ ها و تراشه ها، هارد، دیسک خوان، کد خطا 8002F1F9، فن، لیزر، باز و بسته کردن قطعات پلی استیشن 3 مدل فت و اسلیم را در کنار مشکلات نرم افزاری نظیر نکات و ترفندهای PS3، نحوه آپدیت کردن پلی استیشن 3 با فلش، بهینه سازی پلی استیشن برای بلوری و موارد کاربردی دیگر را آموزش می دهد. همچنین مجموعه آموزش تعمیر پلی استیشن 3 در قالب فایل متنی، تصاویری از قطعات انواع پلی استیشن برای آشنایی هر چه بهتر شما عزیزان ارائه کرده است.

 

?

 

•مجموعه آموزش تعمیر پلی استیشن 3 برای چه کسانی مناسب است؟

با توجه به مطالب آموزشی مجموعه آموزش تعمیر پلی استیشن 3 و همچنین نحوه آموزش، می توان این مجموعه را برای تمامی علاقه مندان و تعمیرکاران مجرب مناسب دانست. زیرا مراحل تعمیر پلی استیشن 3 در این مجموعه به گونه ای بیان شده که باز کردن قطعات، رفع مشکل و سپس سرهم کردن دستگاه از نمای نزدیک را برای شما عزیزان آموزش می دهد. همچنین علاوه بر بررسی مشکلات سخت افزاری، از نکات جذاب و جالب توجه این مجموعه آموزش اعمال مربوط به بخش نرم افزاری پلی استیشن 3 می باشد. بنابراین این مجموعه برای افرادی که به تازگی پلی استیشن 3 را خریداری کرده و از راه اندازی آن بی اطلاعند، سؤالات نرم افزاری گوناگونی در رابطه با نحوه کار و نصببازی های گوناگون داشته یا با مشکل سخت افزاری مواجه هستند، بسیار مناسب می باشد. 

 

•چرا آموزش تعمیر پلی استیشن 3 را فرابگیریم؟

پلی استیشن 3 با  داشتن ویژگی های چند رسانه ای جذاب توانسته همچنان جایگاه خود را در بین علاقه مندان به بازی های پلی استیشن حفظ کند از این رو آگاهی از مراحل تعمیر این کنسول بازی حائز اهمیت می باشد. در حال حاضر تعداد علاقه مندان بازی هایپلی استیشن 3 رو به افزایش بوده و با گسترش بازی های هیجان انگیز این کنسولبازی، نیاز به تعمیر آن بیش از گذشته می باشد.

?

 

•در پایان مجموعه آموزش تعمیر  پلی استیشن 3 چه اتفاقی رخ خواهد داد؟

با مشاهده کامل فیلم های آموزشی این مجموعه، علاقه مندان با سیستم سخت افزاری و نرم افزاری پلی استیشن 3 به طور کامل آشنا می شوند. به طوریکه این مجموعه کلیه قطعات سخت افزاری پلی استیشن 3 را معرفی و سپس مشکلات هر قسمت را بیان می کند. در ادامه با ارائه ابزار مورد نیاز برای تعمیر هر بخش، نحوه بازکردن دستگاه، تعمیر و در نهایت بستن دستگاه را آموزش می دهد. همانطور که در بالا ذکر شد بخش های گوناگون پلی استیشن 3 نظیر چراغ مرگ، باطری، درایو  Bluray، منبع تغذیه، هارد، دسته بازی، چیپ ها و تراشه ها، دیسک خوان، فن، لنز  . تعویض باتری، انجام روش ریبال و تعمیر چراغ مرگ، تعویض و تعمیر درایو بلوری، نصب و تعویض منبع تغذیه، تعمیر دسته بازی، تعویض و ارتقا هارد دیسک، تعمیر و تعویض ساخت فن و تعویض لیزر مواردی از آموزش های بخش سخت افزاری پلی استیشن می باشد.

 

•بازارکار تعمیر پلی استیشن در ایران

در میان تعمیرات وسایل الکترونیکی، امروزه تعمیر پلی استیشن به دلیل استقبال زیاد از سوی جوانان یکی از مشاغل پرسود محسوب می شود. زیرا این کنسول بازی با قابلیت های متعدد و بازی های جذاب خود توانسته روزبروز، طیف وسیعی از افراد را برای بازی باپلی استیشن ترغیب کند که به دنبال آن تقاضا برای تعمیر این کنسول بازی نیز همچنان وجود دارد. تعمیرکاران عزیز می توانند با آگاهی و تسلط در تعمیر پلی استیشن و داشتن سرمایه به صورت خصوصی یا در مراکز مختلف از جمله مراکز خدمات پس از فروش و نمایندگی ها مشغول به فعالیت شوند.

 

?

 

برای خرید این پکیج به وب سایت 118 فایل مراجعه کنید.

www.118file.com