سفارش تبلیغ
صبا ویژن

آموزش کامل زومبا برای سطوح پیشرفته

آموزش زومبا برای سطوح پیشرفته شامل دو سبک پیشرفته از زومبا یعنی زومبا زین (Zumba Zin) و زومبا سترانگ (Zumba Strong) می باشد که در واقع جدیدترین سبک های زومبا می باشند. آموزش زومبا برای سطوح پیشرفته تمام آنچه را در رابطه با زومبا زین باید فرا بگیرید به طور کامل پوشش داده است به طوری که زومبا زین 74، زومبا زین73 و ... را با زبان انگلیسی آموزش داده است. همچنین زومبا Toning و مدل های زومبا 2017 از دیگر مواردی است که در مجموعه آموزش زومبا برای سطوح پیشرفته گنجانده است. 

آموزش زومبا برای سطوح پیشرفته - آموزش زومبا برای سطوح پیشرفته

تحقیقات محققان اروپایی و آمریکایی حاکی از ان است که حرکات ورزشی زومبا علاوه بر تناسب اندام، شادی را نیز برای افراد به ارمغان می آورد. در ادامه مجموعه آموزش زومبابرای سطوح پیشرفته دربردارنده آموزش های مربوط به سبک زومبااسترانگ می باشد که با توجه به اینکه از حرکات تند و سریع تشکیل شده به شدت موجب سوزاندن چربی و کالری شده و در کوتاه ترین زمان ممکن موجب کاهش وزن می شود.آموزش زومبا برای سطوح پیشرفته

در رابطه با ورزش" >ورزش زومبا استرانگ باید افزود این ورزش" >ورزش مهیج و پرطرفدار به منظور تمرین گروهی با آهنگ های ریتم تند می باشد. ورزش" >ورزش زومبا استرانگ آهنگ های مخصوصی دارد که معمولاً افراد با آنها به تمرین می پردازند اما هر آهنگ با ریتم تندی را می توان جایگزین کرد. با فراگیری حرکات ورزشی زومبا، زومبازین و فیت نس می توانید به تناسب اندام و در کنار آن شادی و سرگرمی" >سرگرمی دست یابید اما اگر علاقمند به سوزاندن کالری در سطح زیاد و در ادامه آن عضله سازی می باشید، ورزش" >ورزش زومبا استرانگ به دلیل برخورداری از حرکات قدرتی با ریتم تند و سریع موجب افزایش ضربان قلب ورزشکار شده و چربی سوزی، تناسب اندام، عضله سازی و آمادگی جسمانی حاصل خواهد شد.

برای سطوح پیشرفته

مجموعه آموزش زومبا برای سطوح پیشرفته که به طور کامل سطح پیشرفته زومبازین و زومبا استرانگ را پوشش داده است شامل آموزش های مربوط به هر سبک توسط مربی به تنهایی و یا به صورت گروهی همراه با انواع متفاوت آهنگ های با کلام و بی کلام می باشد. اگر به عنوان مربی زومبا فعالیت می کنید و قصد دارید جدیدترین حرکات و سبک های مربوط به ورزش" >ورزش زومبا را به ورزشکاران خود آموزش دهید، مجموعه آموزش زومبا برای سطوح پیشرفته به طور چشمگیری در ارتقا سطح شما به عنوان یک مربی زومبا تاثیر خواهد داشت. مجموعه آموزش زومبا برای سطوح پیشرفته را می توانید هم اکنون به صورت لینک دانلود یا دی وی دی در محل دریافت نمایید. 

برای سطوح پیشرفته

پس از تماشای کامل مجموعه آموزش زومبا برای سطوح پیشرفته از میزان آمادگی خود در زمینه سبک های متفاوت زومبا شگفت زده خواهید شد. در ادامه لیست کاملی از تمام آنچه در مجموعه آموزش زومبا برای سطوح پیشرفته گنجانده شده است را مشاهده خواهید کرد:

- Strong Zumba- زومبا استرانگ

-Zumba Senato- زومبا سناتو

-Zumba Toning- زومبا تونینگ

-Zumba Zin- زومبا زین

 

118فایل اولین مرکز فروش فایل های حجمی 

برای دریافت این پکیج به وب سایت  www.118file.com مراجعه فرمایید .