سفارش تبلیغ
صبا ویژن

دوره آموزشی زومبا

وره آموزش زومبا در خانه با ارائه سه پارت و بیش از 2000 دقیقه فیلم آموزشی سعی کرده تا ورزش جذاب و شاد زومبا را به خوبی از سطح مبتدی تا پیشرفته برای علاقه مندان نیز آموزش دهد. دوره آموزش زومبا در خانهطی سه مجموعه با عناوین "آموزش زومبااز مبتدی تا پیشرفته"، "آموزش حرکات ورزشی برای تناسب اندام" و "آموزش زومبا برای سطوح پیشرفته" کلیه حرکات و تمرینات ورزش زومبا در همه سطوح را برای علاقه مندان و ورزش دوستان ارائه می کند. بخشی از آموزش های این دوره شامل زومبا سناتو، زومبا تونینگ، زومبا استرانگ، زومبا زین می باشد که به همراه ویدیو های بسیاری از حرکات زومبا با آهنگ های شاد و مختلف گردآوری شده است.

?

•دوره آموزش زومبا در خانه برای چه کسانی مناسب است؟

با توجه به آموزش های دوره آموزش زومبا در خانه، می توان این دوره را به تمامی علاقه مندان به ورزش های هوازی و پر تحرک و همچنین بانوان پر انرژی پیشنهاد نمود که می توانند بدون در نظر گرفتن میزان آمادگی بدنی خود با آموزش های این دوره، تمرینات مورد نظر را آغاز کرده و میزان انرژی، سلامتی و روحیه خود را به نحو چشمگیری بالا ببرند. این دوره حتی برای مربیان عزیز با داشتن تجربه و آگاهی از حرکات مفید بوده که با مشاهده آموزش زومبا در خانه می توانند با حرکات و سبک های جدید این ورزش آشنا شوند.

<** ادامه مطلب... **در پایان این دوره آموزشی چه اتفاقی رخ خواهد داد؟

ویدیو های دوره آموزش زومبا در خانه به گونه ای است که علاقه مندان با مشاهده کامل می توانند در مدت کوتاهی به انجام حرکات سبک های مختلف مسلط شده و شاهد تأثیرات آن در جسم و روح خود باشند. مطالب این مجموعه شامل تمرینات مختلف با آهنگ های متنوع و وسایلی مانند صندلی است که دوستداران این ورزش حرکات زیبایی را به طور صحیح و هماهنگ با آهنگ در طی دوره زومبا وزش در خانه فرا می گیرند. 

?

•بازارکار زومبا در ایران

زومبا از جمله ورزش هایی است که همه ساله با استقبال بی نظیر دوستداران در همه سنین مواجه بوده و به همین منظور اکثر باشگاه های ورزشی به آموزش سبک های مختلف زومبا می پردازند. علاقه مندان به فعالیت در این رشته می توانند با آگاهی کامل از نحوه انجام صحیح حرکات اقدام به اخذ مدرک مربیگری کنند و در باشگاه های ورزشی به آموزش این ورزش پر هیجان بپردازند

118فایل اولین مرکز فروش فایل حجمی

www.118file.com>