سفارش تبلیغ
صبا ویژن

آموزش چرم دوزی کیف

آموزش چرم دوزی کیف شامل سه بخش می باشد که مراحل ساخت انواع کیف دیپلمات، کیف های پاسپورتی و کیف پول را با جزئیات کامل در اختیار علاقمندان قرار می دهد. بخش اول مجموعه آموزش چرم دوزی کیف به طور کامل ساخت و دوخت انواع کیف های پاسپورتی، کیف مدارک و کیف های دیپلمات مناسب برای مدرسه و دانشگاه را آموزش داده است.

 

آموزش چرم دوزی کیف 1

کیف های پاسپورتی به دلیل جم و جور بودن و زیبایی خاصی که دارند و با توجه به اینکه این روزها طرفداران زیادی پیدا کرده اند در راًس سایر مدل ها قرار گرفته و بیشتر مورد توجه هستند. آنچه مجموعه آموزش چرم دوزی کیف از این مدل ها ارائه کرده آموزش دوخت جدیدترین و زیباترین مدل های کیف پاسپورتی می باشد. همچنین بخشی از آموزش های مجموعه آموزش چرم دوزی کیف به کیف های دیپلمات اختصاص یافته است.

آموزش چرم دوزی کیف - آموزش چرم دوزی کیف 

بخش دوم مجموعه آموزش چرم دوزی کیف به آموزش نحوه ساخت و دوخت کیف دوشی زنانه پرداخته و مراحل اندازه گیری و برش چرم، سوراخ کردن قسمت های اتصال بند به کیف و نحوه اتصال بندها به کیف را جزء به جزء آموزش داده است. بند برای دوربین عکاسی و دسته کیف از دیگر مواردی است که بخش دوم مجموعه آموزش چرم دوزی کیف به آن پرداخته است.

بخش سوم مجموعه آموزش چرم دوزی کیف دو مبحث کیف پول و جاکاراتی را پوشش داده و به تفضیل مراحل دوخت انواع کیف پول و جاکاراتی را با جزئیات کامل آموزش داده است. کیف پول و جاکارتی به دلیل دوخت ساده تر و کوتاه تر بودن مراحل دوخت در ابتدای کار می تواند انتخاب مناسب تری باشد لذا برای شروع کار چرم دوزی بهتر است کار خود را با دوخت انواع کیف پول و جاکارتی آغاز کنید.

 

آموزش چرم دوزی کیف 1

 

 

 

<p< p="">

آموزش چرم دوزی کیف - آموزش چرم دوزی کیف 

مجموعه آموزش چرم دوزی کیف به گونه ای است که برای تمامی افراد حتی افراد مبتدی و بدون پیش زمینه چرم دوزی مناسب خواهد بود. در هنگام کار چرم نحوه دوخت زدن و استفاده از ابزار و وسایل به منظور برخورداری از نتیجه بهتر بسیار مهم و ضروری است از این رو مشاهده مجموعه آموزش چرم دوزی کیف تمام جزئیات مربوط به نحوه دوخت زدن قسمت های مختلف و کار با ابزار متفاوت را آموزش می دهد.

آموزش چرم دوزی کیف 

از ابزار و وسایل مورد نیاز برای کار چرم دوزی می توان به سمبه، مشته، تخته کار، نخ، موم، قیچی، کاتر و خط کش اشاره کرد که در طول مجموعه آموزش چرم دوزی کیف چگونگی استفاده از هرکدام را فرا خواهید گرفت. اگر به دنبال یادگیری اصولی و مرحله به مرحله کیف چرم با تمام جزئیات و نکات ضروری می باشید. مجموعه آموزش چرم دوزی کیف تمامی نکات و ترفندهای مورد نیاز را در اختیارتان قرار خواهد داد.

آموزش چرم دوزی کیف 

سرفصل های این مجموعه آموزشی عبارتند از:

 

 

آموزش چرم دوزی کیف 1

 

 

 

<pبخش اول:<="" p="">

-کیف دیپلمات

-کیف های مدارک

-انواع کیف های پاسپورتی

بخش دوم:

-آموزش ساخت بند دوربین

-دوخت چرم با دست

-کیف چرمی

بخش سوم:

-کیف پول

-جاکارتی

 

مشاهده تصاویر این فایل: