سفارش تبلیغ
صبا ویژن

آموزش ساخت گردنبند رزینی

آموزش ساخت زیورآلات رزینی

ر

آموزش ساخت زیورآلات رزینی یکی از جدیدترین و در عین حال پرطرفدارترین مجموعه های حاضر در وب سایت 118 فایل می باشد به طوری که به آموزش بی نظیرترین ایده های ساخت زیورآلات به کمک رزین اپوکسی پرداخته است. مجموعه آموزش ساخت زیورآلات رزینی دربردارنده شش بخش می باشد که بخش اول به طور کامل شیوه ساخت گردنبد رزینی را در اختیار علاقمندان قرار داده است. رزین و هاردنر مواد اصلی درساخت زیورآلات رزینی می باشند که در رابطه با درصد اختلاط رزین و هاردنر باید افزود بسته به نوع رزینی که استفاده می کنید این مقدار متفاوت خواهد بود.

 

آموزش ساخت زیورآلات رزینی?

 

 

 

 

آموزش ساخت زیورآلات رزینی - آموزش ساخت زیورآلات رزینی

در ادامه مجموعه آموزش ساخت زیورآلات رزینی مراحل مربوط به ساخت انواع انگشتر که ترکیبی از چوب و رزین می باشد را شرح داده است. برای ترکیب چوب و رزین اپوکسی به منظور ساخت انواع گردنبند، انگشتر، دستبند، گوی و ... به ابزارآلات تجاری نیازمند خواهید بود. همچنین مراحل انجام کار دربردارنده جزئیاتی است که مجموعهآموزش ساخت زیورآلات رزینی به صورت گام به گام آموزش داده است. برای ساخت انواع گردنبند رزینی به صوزت اشکال متفاوت نظیر قلب، دایره، مربع و گردنبندهای کروی شکل نیازمند انواع قالب های سیلیکونی خواهید بود که به راحتی می توانید از فروشگاه های وسایل هنری خریداری نمایید.    

آموزش ساخت زیورآلات رزینی - آموزش ساخت زیورآلات رزینی

لازم به ذکر است بخش دیگری از مجموعه آموزش ساخت زیورآلات رزینی دربردارنده آموزش های مربوط به ساخت انواع گوی کروی شکل به کمک رزین اپوکسی می باشد. با مشاهده کامل مجموعه آموزش ساخت زیورآلات رزینی به صورت جزء به جزء فرایند ساخت انواع گردنبند، دستبند، انگشتر، گوی و لامپ های هیبریدی را فرا خواهید گرفت. همچنین نحوه ساخت دایموند گلس (Diamond Glassاز دیگر موارد مطرح شده در مجموعه آموزش ساخت زیورآلات رزینی می باشد.

 

 

آموزش ساخت زیورآلات رزینی?

 

آموزش ساخت زیورآلات رزینی - آموزش ساخت زیورآلات رزینی

 

زیورآلات رزینی از آنجا که جدید و در عین حال زیبا هستند طرفداران بسیاری داشته وبانوان" >بانوان تمایل شدیدی به استفاده از این نوع بدلیجات دارند. بنابراین فراگیری درست و اصولی ساخت انواع زیورآلات رزینی می تواند حرکتی عاقلانه در راستای دست یابی بهدرآمدهای بالا به عنوان یک شغل خانگی برای بانوان" >بانوان و شغل دوم برای آقایان باشد. در صورت مشاهده کامل مجموعه آموزش ساخت زیورآلات رزینی و پیش روی قدم به قدم با آموزش ها، در پایان قادر به ساخت انواع زیورآلات رزینی خواهید بود. مجموعه آموزش ساخت زیورآلات رزینی به گونه ای تهیه و گردآوری شده که برای افراد مبتدی بدون هیچ پیش زمینه فعالیت در رابطه با اپوکسی مناسب بوده و صفر تا صد کار را در اختیار علاقمندان قرار خواهد داد. همچنین این مجموعه آموزشی شامل کتابچه ای است که اطلاعات لازم و ضروری در رابطه با انواع رزین اپوکسی، درصد اختلاط رزین و هاردنر، ابزار مورد نیاز و نحوه از بین بردن حباب رزین را به تفصیل شرح داده است.

 

آموزش ساخت زیورآلات رزینی?

آموزش ساخت زیورآلات رزینی

اگر فراگیری هنری جدید و پردرآمد به منظور پرکردن اوقات فراغت یا به دست آوردن درآمد بالا دغدغه شماست، مجموعه آموزش ساخت زیورآلات رزینی تمام آنچه را که به دنبال فراگیری آن هستید در اختیارتان قرار خواهد داد. در ادامه لیستی از سرفصل های این مجموعه آموزشی ارائه می گردد:

- ساخت گردنبند رزینی

- ساخت گوی

- مراحل ساخت انگشتر رزینی

- نحوه ساخت دستبند رزینی

- سایر اشکال

- انواع جاسوئیچی

- دایموند گلس(Diamond Glass)

- آموزش ساخت قالب های سیلیکونی

برای خرید این پکیج به وب سایت 118 فایل مراجعه کنید.

 

www.118file.com