سفارش تبلیغ
صبا ویژن

فیلم Deadpool دوبله فارسی

فیلم Deadpool دوبله فارسی

نام فارسی: ددپول 
نام لاتین: Deadpool 
تاریخ انتشار: 8 فوریه 2016 
امتیاز فیلم: 10/8 IMDb 
محصول کشور: ایالات متحده آمریکا 
مدت زمان نمایش فیلم: 91 دقیقه 
ژانر فیلم: اکشن | علمی – تخیلی | ماجراجویی | کمدی 
کارگردان: Tim Miller 
بازیگران: Ryan Reynolds، Morena Baccarin، Ed Skrein، T.J Miller، Gina Carano، Leslie Uggams، Brianna Hildebrand، Stefan Kapi?i? 

خلاصه داستان: 
فیلم Deadpool در رابطه با شخصی به نام «ود ویلسون» که نیرویی ویژه است، می باشد. وی زمانیکه با نگهبان «ونسا» ملاقات می کند، به عنوان مزدور در شهر «نیویورک» مشغول به کار می شود. آنان عاشق یکدیگر شده و پس از گذر یک سال، ازدواج می کنند. اما «ویلسون» به سرطان مبتلا شده و بدون هیچ گونه توضیحی «ونسا» را ترک کرده تا وی مجبور به مشاهده مرگش نباشد. 

شخصی مرموز جهت ارائه درمانی تجربی برای سرطان «ویلسون»، وی را به شخصی به نام «آژاکس» معرفی می کند. «آژاکس» با تزریق یک سرم، ژن های جهش یافته پنهان «ویلسون» را بیدار می نماید و طی شکنجه های پی در پی، به او قدرت های خارق العاده ای می بخشد. پس از این ماجرا «ویلسون» در قالب شخصیت Deadpool تصمیم می گیرد توسط توانایی هایی که کسب نموده، انتقام خود را از کسانیکه زندگی او را نابود کرده اند، بگیرد و ... 
برای اطلاع بیشتر با شماره 448 0919 0913 تماس حاصل کرده و یا به وب سایت 118فایل مراجعه کنید.


دوره آموزش اکسل

به صفحات گسترده ای که در آن اطلاعات عددی و حروفی مرتب و سازمان بندی شده اند، اکسل می گویند. علاوه بر سازمان دهی و مرتب سازی داده، برای رسم چارت، پردازش داده و ... نیز می توان از آن استفاده کرد. انجام کارهای آماری، مالی و حسابداری و به منظور ایجاد کاربرگ، سند، فاکتور، رسم نمودار و محاسبات مالی و آماری می توان از اکسل استفاده کرد. به عبارت بهتر اکسل ماشین حسابی است با قابلیت های بالا. همچنین با استفاده از اکسل می توان سیستم های مالی، کنترل موجودی انبارها، میزان سود و زیان یا میانگین کالاهای فروخته شده، درصد افزایش یا کاهش سود و... را خود کار کرد. 

دوره آموزش اکسل تمامی مباحث مهم و کاربردی در رابطه با اکسل را آموزش می دهد. تفاوتی ندارد اگر به عنوان یک فرد تازه کار این دوره را تماشا می کنید یا برای کامل کردن اطلاعاتتان در زمینه اکسل، در هر صورت این دوره همه آنچه را که به دنبال یادگیری آن هستید در اختیارتان قرار می دهد. 
مدرس دوره آموزش اکسل، Dennis Taylor نحوه وارد کردن و مرتب سازی داده ها، شیوه محاسبه داده ها با عملیات ساده، کار با چندین صفحه گسترده، فرمت کردن ظاهر داده ها و نحوه ایجاد جدول و نمودار را به شما می آموزد. 

مجموعه آموزش اکسل شامل 12 دوره آموزش اکسل می باشد که هر دوره به مبحث خاصی پرداخته و به طور کلی به معرفی آنالیزهای تجاری، آنالیزهای مالی و تکنیک ها و ترفند های اکسل می پردازد. 
اگر به دنبال مجموعه ای کامل برای یادگیری اکسل هستید، دوره آموزش اکسل که توسط وب سایت 118فایل ارائه شده و یکی از کاملترین دوره ها در زمینه آموزش اکسل می باشد را از دست ندهید. 

سرفصل های این دوره آموزشی عبارتند از: 
- Lynda Cleaning Up Your Excel 
- Lynda.Excel.2013.Advanced.Formatting.Techniques 
- Lynda.Excel.2013.Charts.Iin.Depth 
- Lynda.Excel.2013.Data.Validation.In.Depth 
- Lynda.Excel.2013.Essential.Training 
- Lynda.Excel.2013.Managing.And.Analyzing.Data 
- Lynda.Excel.2013.Tips.And.Tricks 
- Lynda.Excel.2013.Working.With.Dates.And.Times 
- Lynda.Excel.Data.Mining.Fundamentals 
- Lynda.Financial.Analysis.Analyzing.The.Bottom.Line.With.Excel 
- Lynda.Financial.Analysis.Analyzing.The.Top.Line.With.Excel 
- Lynda.Financial.Analysis.Introduction.To.Business.Performance.Analysis 

برای اطلاع بیشتر با شماره 448 0919 0913 تماس حاصل کرده و یا به وب سایت 118فایل مراجعه فرمائید.


دوره آموزشی گسترش اندروید با استفاده از Eclipse

اکلیپس در واقع یک محیط توسعه نرم افزاری چند زبانه می باشد که قابلیت اضافه کردن افزونه را دارا می باشد. این محیط توسعه در آغاز با زبان جاوا و به منظور توسعه برنامه های زبان جاوا مورد استفاده قرار می گرفت. اما با گذشت زمان و پیشرفت این محیط توسعه، افزونه هایی به آن افزوده شد که امکان توسعه زبان هایی نظیر C، C++، PHP، روبی، کوبول، پایتون، پرل و اندروید هم فراهم شد. 

دوره آموزشی گسترش اندروید با استفاده از Eclipse به آموزش کامل و جامع Applicationهای سیستم عامل اندروید به کمک Eclipse می پردازد. این مجموعه آموزشی 7 ساعته که محصول موسسه آموزشی AppDev می باشد، در ابتدا به آموزش کامل و کاربردی Android XMLHTTP service می پردازد. 
در ادامه دوره آموزشی گسترش اندروید با استفاده از Eclipse، به معرفی نحوه کار با گرافیک های دوبعدی در اندروید پرداخته و اطلاعات جامعی در رابطه با کارکردن با امکانات Bluetooth، Web server و Bluetooth web browser در اختیار کاربران قرار می دهد. همچنین باید افزود این دوره آموزشی به آموزش مباحثی نظیر Fragmentها، Adapterها و list views and arrays می پردازد.

اگر به یادگیری برنامه نویسی برنامه های اندروید به وسیله Eclipse علاقمند هستید، این دوره آموزشی که توسط وب سایت 118فایل ارائه شده را از دست ندهید. 
سرفصل های دوره آموزشی گسترش اندروید با استفاده از Eclipse عبارتند از: 
- Android XML HTTP 
- Android XML HTTP 2 
- Web Server Authentication 
- Android 2D Graphics Rectangles 
- Android 2D Graphics Circles 
- Android 2D Graphics Lines 
- Bluetooth Discovery 
- Bluetooth Discovery Example 
- Bluetooth Web Browser 
- Bluetooth Web Browser Example 
- Bluetooth Web Server 
- Bluetooth Web Server Example 
- Fragments 
- Fragments 2 
- Adapters, Listviews and Arrays 
- Adapters, Listviews and Arrays 2 
- Intents, Activities and Extras 
- Intents, Activities and Extras 2 

برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره 448 0919 0913 تماس حاصل کرده و یا به سایت 118 فایل مراجعه فرمائید.


دوره آموزشی درک نظریه نسبیت انیشتین

آلبرت انیشتین تا سن 4 سالگی صحبت نمی کرد. این در حالی بود که یک پزشک متخصص به پدر و مادر انیشتین گفته بود که فرزندشان سخن خواهد گفت اما از نظر مغذی معلول و عقب افتاده خواهد بود. وی در دوران تحصیلش دانش آموز تنبلی نبود اما از دروس حفظ کردنی تنفر داشت و معتقد بود سیستم آموزشی مدارس خسته کننده و تحمل ناپذیر است. 

به دنبال دوران تحصیل پرفزار و نشیب، وی سرانجام در سال 1901 مقاله ای در رابطه با خاصیت موئینگی نوشت و سپس در سال 1905 سه نظریه خود که مهمترین آنها نظریه نسبیت بود را ارائه داد. 
دوره آموزشی درک نظریه نسبیت انیشتین، متمرکز بر روی نظریه نسبیت انیشتین و درک هر چه بهتر این نظریه است. این دورهآموزشی در واقع به دنبال دستیابی به درکی عمیق تر از شخصیت انیشتین و نظریه وی، پیش بینی ها و تناقض های موجود در نظریه انیشتین می باشد. 

برخی از سوالاتی که این دوره به آنها پاسخ می دهد عبارتند از: 
هوش انیشتین چگونه بود؟ 
معنای "Relativity" چیست؟ 
چه چیزهای خاصی در رابطه با نظریه نسبیت انیشتین وجود دارد؟ 
چرا در ابتدا نظریه نسبیت انیشتین یک نظریه مرده به نظر می رسید؟ 
آیا واقعاً این امکان وجود دارد که گذشت زمان برای دو نفر یکسان نباشد؟ یا اینکه اندازه دو جسم با توجه به چگالیشان متفاوت باشد؟ 
آیا این امکان وجود دارد که اجسام با سرعتی سریعتر از سرعت نور حرکت کنند؟ 
و بسیاری سوالات دیگر. 
مدرس دوره آموزشی درک نظریه نسبیت انیشتین، دکتر Larry Lagerstrom کارگردان برنامه های آکادمیک در مرکز دانشگاه استنفورد می باشد. شیوه تدریس این استاد برجسته مرحله به مرحله و به گونه ای است که برای تمامی دانشجویان جذاب و قابل درک خواهد بود. 
این دوره آموزشی طی 8 هفته آموزش، به سوالات بالا پاسخ داده و نظریه نسبیت را به بهترین شیوه ممکن به دانشجویان می آموزد. 
اگر علاقمند به دریافت اطلاعات کامل در رابطه با نظریه نسبیت انیشتین هستید، تماشای این دوره آموزشی که توسط وب سایت 118فایل ارائه شده را از دست ندهید. 

آدرس وب سایت: http://118File.Com