سفارش تبلیغ
صبا ویژن

آموزش Engvid استادGill

آموزش Engvid استادGill

آموزش Engvid استاد Gill ، یکی از بی نظیرترین های حال حاضر در زمینه آموزش زبان انگلیسی است به طوری که با تماشای آموزش Engvid استاد Gill به طور چشمگیری سطح زبان انگلیسی خود را ارتقا خواهید بخشید. مدرس مجموعه آموزش زبان Engvidخانوم Gill می باشد که یکی از مدرسان با تجربه مجموعه Engvid بوده و با لهجه بریتانیایی به آموزش زبان انگلیسی می پردازد.

آموزش Engvid استاد Gill

در طول مجموعه آموزش Engvid استاد Gill با مباحثی نظیر واحدهای اندازه گیری برای جامدات، مایعات و ... آشنا خواهید شد همچنین آموزش Engvid استاد Gill به طور مفصل به شرح افعال و عبارات مناسب برای بیان حالات و احساسات در زبان انگلیسی پرداخته است. اگر به عنوان یک زبان آموز به دنبال ارتقا و بهبود دایره لغات، Speaking و یا Listening هستید مجموعه آموزش Engvid استاد Gill بهترین انتخاب برای شما خواهد بود زیرا این مجموعه توسط یک استاد native ارائه شده است.

آموزش Engvid استاد Gill - آموزش Engvid استاد Gill

تماشای آموزش Engvid استاد Gill به طور مرتب در افزایش مهارت Listening به شما کمک فراوانی خواهد کرد همچنین شرح لغات و اصطلاحات به کار رفته در جدیدترین فیلم ها و سریال ها نظیر سریال Game of throne توسط آموزش Engvid استاد Gill به افزایش دامنه لغات زبان آموز کمک بسیاری می کند. حتی اگر یکی از مدرسان زبان انگلیسی می باشید شیوه تدریس اساتید Engvid می تواند در بهتر شدن شیوه تدریس زبان انگلیسی به شما کمک زیادی کرده و بر جذابیت کلاس درستان بیفزاید. 

آموزش Engvid استاد Gill

این روزها افراد زیادی به دنبال یادگیری کاربردی زبان انگلیسی هستند زیرا همه به این باور رسیده اند که دانستن زبان انگلیسی یک باید است و به پیشرفت کاری و تحصیلی کمک زیادی می کند. اگر شما هم از این دسته افراد هستید و به دنبال دگرگون ساختن آینده کاری و تحصیلیتان می باشید مجموعه آموزش Engvid استاد Gill که توسط وب سایت 118فایل ارائه شده را از دست ندهید.


لینک این مطلب در وب سایت 118 فایل


آموزش کفپوش اپوکسی سه بعدی 2

 

آموزش کفپوش اپوکسی سه بعدی 2

آموزش کفپوش اپوکسی سه بعدی

آموزش کفپوش اپوکسی سه بعدی، عنوان یکی دیگر از مجموعه های پرطرفدار سایت 118فایل می باشد که به طور ویژه به آموزش کفپوش اپوکسی سه بعدی برای کف خانه، حمام، گاراژ و کفپوش سه بعدی اپوکسی پرداخته است.

 

آموزش کفپوش اپوکسی سه بعدی - 

آموزش کفپوش اپوکسی سه بعدی

تماشای مجموعه آموزش کفپوش اپوکسی سه بعدی مراحل نصب کفپوش سه بعدی اپوکسی را به طور کامل آموزش می دهد به طوری که با مرحله انتخاب طرح مناسب شروع شده و تا مرحله پایانی که هواگیری با کاردک می باشد پیش می رود. مجموعه آموزش کفپوش اپوکسی سه بعدی چگونگی اجرای اپوکسی برای کف گاراژ را طی چندین ویدئو آموزشی به طور کامل آموزش می دهد. از جمله سوالاتی که همواره افراد مشغول در زمینه اپوکسی به دنبال پاسخ آن ها هستند درصد اختلاط مواد و مدت زمان مورد نیاز برای هم زدن مواد می باشد، باید افزود مجموعه آموزش کفپوش اپوکسی سه بعدی تمامی این موارد را پاسخ داده و به تفضیل شرح می دهد.

آموزش کفپوش اپوکسی سه بعدی - آموزش کفپوش اپوکسی سه بعدی

توجه داشته باشید که هنگام اختلاط مواد اپوکسی با یکدیگر ممکن است حباب هایی ریز توسط همزن در مواد ایجاد شود که به منظور جلوگیری از این عمل مواد باید طی سه مرحله و با فاصله زمانی 20 دقیقه با هم مخلوط شوند. به جرات می توان گفت مجموعه آموزش کفپوش اپوکسی سه بعدی از حیث کاربردی بودن مورد توجه افراد زیادی قرارگرفته است به گونه ای که  تنها با مشاهده تمامی فیلم های مجموعه آموزش کفپوش اپوکسی سه بعدی قادر به اجرای انواع کفپوش اپوکسی برای خانه، گاراژ، زیرزمین و سایر نقاط خواهید بود.

آموزش کفپوش اپوکسی سه بعدی

امروزه کفپوش های اپوکسی و به طور ویژه کفپوش  سه بعدی اپوکسیطرفداران زیادی دارند و افراد بسیاری به دنبال یادگیری مرحله به مرحله کفپوش اپوکسی هستند از این رو مجموعه آموزش کفپوش اپوکسی سه بعدی، به طور اختصاصی به آموزش کفپوش سه بعدی اپوکسی پرداخته است. استفاده از کفپوش اپوکسی برای کف حمام و سرویس بهداشتی کاربرد زیادی دارد زیرا جلوه زیبایی به این نقاط داده و دکوراسیون داخلی را زیباتر می کند. 

آموزش کفپوش اپوکسی سه بعدی

از دیگر مواردی که مجموعه آموزش کفپوش اپوکسی سه بعدی به آن پرداخته است می توان از ابزار و وسایل مورد نیاز برای اجرای اپوکسی نام برد به عنوان مثال برای اجرای اپوکسی به کفش خاصی نیاز است. همچنین همزن دستی، کاردک شانه ای و غلطک حباب گیر از دیگر ابزار ضروری به منظور اجرای هرچه بهتر کفپوش اپوکسی می باشند.

آموزش کفپوش اپوکسی سه بعدی

 

 

اگر علاقمند به یادگیری هرچه بهتر اجرای کفپوش اپوکسی به منظور فعالیت در این زمینه هستید مجموعه آموزش اجرای کفپوش اپوکسی که توسط وب سایت 118فایل ارائه شده را از دست ندهید.

سرفصل های این مجموعه آموزشی به صورت زیر است:

- اپوکسی روی کابینت و کانتر آشپزخانه

- کفپوش سه بعدی اپوکسی

- نمونه کار و کفش اپوکسی

- پوشش اپوکسی برای کف


لینک این مطلب در وب سایت 118 فایل


بازی کشتی کج 2017

بازی کشتی کج 2017

بازی کشتی کج 2017 که با همکاری استودیوهای Yuke"s و Visual Concepts توسعه یافته و توسط مؤسسه 2k Sports منتشر شده، یک بازی ویدئویی حرفه ای می باشد. به طور کلی ورزش های رزمی از جذاب ترین شاخه ها در ورزش به شمار می روند. در ورزشهایی با این سبک دو یا چند نفر در شاخه ای خاص و با قوانینی ویژه، داخل رینگ به مبارزه می پردازند و تنها فرد برنده با کسب جوایزی رینگ را ترک خواهد کرد. از ورزشهایی با این سبک می توان به تکواندو، کاراته و کشتی کج اشاره نمود. 

بازی کشتی کج 2017 با گرافیک بالا و نزدیک به واقعیت دارای بیشترین تعداد مبارزان نسبت به دیگر بازی های ارائه شده در این سبک می باشد که تنوع جالبی در انتخاب بازیکن به گیمر می دهد. از دیگر ویژگی های این بازی می توان به توانایی ایجاد لیگ و تورنومنت اشاره کرد. هم چنین گیمر قابلیت ایجاد بازی گروهی را داشته و می تواند کنترل کامل ورزشکاران را به دست بگیرد. در بازی کشتی کج 2017، گیمر باید با مبارزه در مقابل حریفان و شکست آنان به مراحل بالاتر راه یافته تا در نهایت بتواند جزو نفرات اول شده و کمربند قهرمانی را به دست آورد. از دیگر قابلیت های این بازی جذاب می توان به بازی با افراد مختلف در سراسر جهان به صورت آنلاین اشاره نمود که گیمر می تواند با تلاش جهت پیروزی در این مسابقات به یک سوپر استار جهانی تبدیل شود. 

در بازی کشتی کج 2017، حرکات و تکنیک های مختلفی برای تمامی مبارزان تعبیه شده که گیمر با انجام درست و به موقع این حرکات قادر به شکست حریف خود خواهد بود. لازم به ذکر است که گیمر قادر به ایجاد شخصیت دلخواه با نام و لقب مورد نظر خود خواهد بود. حتی امکان آپلود این شخصیت برای دانلود دیگر بازیکنان نیز فراهم می باشد. از قابلیت های جالب بازی کشتی کج 2017 می توان به توانایی مکالمه شخصیت شما در رینگ مسابقه نام برد. در این هنگام، 4 دیالوگ مختلف جهت انتخاب پیش روی شما قرار دارد که با انتخاب هر کدام از آن ها با واکنش های متفاوتی از تماشاچیان و رقبای خود رو به رو خواهید شد.

حداقل سیستم مورد نیاز:

سیستم عامل: Windows 7 SP1, Windows 8.1, Windows 10 (64 Bit)

پردازنده: Intel Core i3-3550 3.3 GHz or AMD FX-8150 3.6 GHz

میزان حافظه RAM: 4GB

کارت گرافیک: Nvidia GeForce GTX 660 or AMD Radeon HD 7770 (1GB)

میزان فضای دیسک سخت: حداقل 50GB فضای خالی

DirectX: ورژن 11

 

لینک این مطلب در وب سایت 118فایل


سخنرانی های دکتر مجد

 

سخنرانی های دکتر مجد

سخنرانی های دکتر مجد

سخنرانی های دکتر مجد یکی از پرطرفدارترین سخنرانی ها در زمینه روانشناسی است. او کتاب ها، فایل های صوتی و تصویری زیادی در زمینه های مختلف جهت آموزش و ارائه مشاوره به مردم منتشر کرده که این مجموعه گردآوری شده توسط وب سایت 118فایل، دارای سخنرانی های دکتر مجد به صورت صوتی و تصویری، با بیش از 20 موضوع مختلف در زمینه روانشناسی و مشاوره می باشد. از موضوعات گردآوری شده در این مجموعه می توان به مشاوره ازدواج، زندگی پس از جدایی، دوست داشتن، روانشناسی رشد، ریزه کاری های ضروری زندگی، ناکامی و شکست، وسواس و ... اشاره نمود. 

سخنرانی های دکتر مجد

شما با خرید مجموعه سخنرانی های دکتر مجد، مشاوره های فراوانی در زمینه ازدواج موفق و ایده آل و حتی موضوع ازدواج مجدد دریافت خواهید کرد. این مجموعه به شما در پیشگیری و درمان افسردگی کمک فراوانی می نماید. هم چنین در زمینه بیماری اسکیزوفرنی، سخنرانی های دکتر مجد می تواند راهنمایی های زیادی را در اختیار شما قرار دهد. اگر سؤالات و مشکلات زیادی در زندگی پس از جدایی دارید، این پکیج می تواند بهترین گزینه جهت مشاوره در این زمینه برای شما باشد. سخنرانی های دکتر مجد توضیحات زیادی درباره روانشناسی رشد، رنگ ها، خطوط چهره و امضاء در اختیار شما قرار می دهد. لازم به ذکر است که این مجموعه از سخنرانی های دکتر مجد، پاسخگوی بسیاری از مسائل و مشکلاتی که ذهن شما را به خود درگیر کرده خواهد بود.

سخنرانی های دکتر مجد - سخنرانی های دکتر مجد

دکتر میرمحمد ولی مجد تیموری، دارای مدرک دکترای روانپزشکی از دانشگاه مشهد و متخصص اعصاب و روان از دانشگاه علوم پزشکی ایران می باشد. او فوق تخصص در درمان های غیر دارویی در روانپزشکی و مشغول به فعالیت و ارائه خدمات به مراجعین داخل بیمارستان ایرانیان است. علاوه بر این، دکتر مجد عضو انجمن علمی روانپزشکان ایران بوده و جلسات مختلفی در زمینه های مشاوره ازدواج، روان درمانی، روانشناسی زن و مرد و ... در دانشگاه علوم پزشکی ایران برای دانشجویان سال آخر پزشکی و رزیدنت ها برگزار می نماید. وی هم چنین در مطب خود به اجرای کلاس های آموزشی برای عموم می پردازد.

سخنرانی های دکتر مجد - سخنرانی های دکتر مجد

دکتر مجد، جوایز و تقدیر های کشوری زیادی کسب نموده است. از جمله این جوایز و تقدیرنامه ها می توان به دریافت تقدیرنامه از اداره بهداشت و درمان نزاجا، ستاد ازدواجدانشجویی کشور، انجمن علمی روانپزشکان ایران و رئیس سازمان پزشکی قانونی کشور اشاره نمود. ضمناً او بیمارستان نواب صفوی واقع در بیمارستان روانپزشکی زعفرانیه را تاسیس نموده و مؤسس بخش درمان های غیر دارویی در انستیتو روانپزشکی تهران می باشد.

برای اطلاع بیشتر با شماره 448 0919 0913 تماس حاصل کرده و یا به وب سایت 118 فایل مراجعه نمائید.


مستند Out of England

 

مستند Out of England

برای اطلاع بیشتر با شماره 448 0919 0913 تماس حاصل کرده و یا به وب سایت 118 فایل مراجعه نمائید.

مستند Out of England

ریکی جرویس که متولد 25 ژوئن 1961 می باشد، کمدین، بازیگر، نویسنده، تهیه کننده، کارگردان، خواننده و موسیقیدان معروف انگلیسی است. ریکی قبل از اینکه در زمینه کمدی فعالیت کند، در صنعت موسیقی فعال بود به طوریکه در دهه 80 به عنوان یک خواننده پاپ و مدیر گروه موسیقی Suede شناخته می شد. او در سال 2000 با اجرا در برنامه ای تحت عنوان Meet Ricky Geravais و پس از آن برنامه The 11 o’clock show که متعلق به شبکه BBC بود به شهرت زیادی رسید.

مستند Out of England - مستند Out of England

او تمام برنامه هایش را به کمک Stephen Marchant نویسندگی و کارگردانی کرده است. از دیگر آثار این هنرمند برجسته می توان به بازی در فیلم های Ghost town و Muppets Most Wanted و نویسندگی، کارگردانی و بازی در فیلم The Invention Of Lying اشاره کرد.

او که تاکنون چهار تور برنامه استندآپ کمدی (Stand-Up Comedy) داشته، خود نویسنده کتاب های Flanimals می باشد. آنچه وب سایت 118فایل در این پست فراهم آورده یکی از Stand up های ریکی به میزبانی شبکه HBO است که این بار برای تماشاگران آمریکایی و به صورت زنده اجرا می کند. این نمایش که یکی از جالب ترین اجراهای ریکی جرویس می باشد به بیان مباحثی نظیر خدا و مذهب، اعتیاد، رکود اقتصادی، قحطی و ... پرداخته و در سرتاسر جهان طرفداران زیادی پیدا کرده است.

مستند Out of England - مستند Out of England

در طول این نمایش مهیج، ریکی به خواندن کتابی با تصاویر مزحک می پردازد که بسیار برای حضار جالب و سرگرم کننده است. این نمایش نامزد دریافت جوایز Emmy و Gold Derby Tv awards گشته و کاربران در سایت IMDB نمره 8 را به آن داده اند.