سفارش تبلیغ
صبا ویژن

انیمیشن گیسو کمند Tangled 2010

 

انیمیشن گیسو کمند Tangled 2010

سال ها پیش، در سرزمینی با چکیدن قطره ای از خورشید بر روی زمین، گل طلایی رنگ و سحرآمیزی رویید که تمام بیماری ها توسط این گل بهبود می یافتند. پس از قرن ها، کشوری در آن سرزمین به وجود آمد که یک پادشاه و ملکه مهربان بر آن حکومت می کردند. روزی پیرزنی آن گل سحرآمیز را پیدا کرد و توانست خود را به وسیله آن جوان کند. او نمی خواست کسی از محل رویش گل باخبر شود و این موضوع را با هیچ کس در میان نگذاشته بود. وی گاهی به گل سر می زد و با خواندن آوازی زیبا می توانست جوانی خود را بازگرداند. اما زمانیکه ملکه باردار شد و هنگام به دنیا آمدن فرزندش در بستر بیماری افتاد، تمام مردم شهر برای درمان وی به دنبال دارو گشتند. آنان توانستند این گل طلایی را بیابند و جوشانده این گل، حال ملکه را بهبود بخشید. ملکه دختری زیبا با موهایی طلایی رنگ به دنیا آورد و نام او را «راپازل» نهادند. آنها در شب تولد «راپانزل» بالن های نورانی به آسمان فرستادند. آن پیرزن که بدون گل طلایی احساس خطر می کرد، تصمیم به دزدیدن تکه ای از موهای دختر پادشاه گرفت. او شبانه به کاخ پادشاه رفت و پس از بریدن تکه ای از موهای نوزاد، متوجه شد آنان به رنگ قهوه ای درآمده و دیگر خاصیت خود را از دست می دهند. پس تصمیم گرفت تا «راپانزل» را بدزدد. پیرزن، شاهزاده ی موطلایی را به برجی بسیار دور برد تا کسی نتواند او را پیدا کند. او «راپانزل» را بزرگ کرد و همیشه با آواز خواندن «راپانزل» و شانه زدن موهایش، جوانی خود را باز می گرداند. پیرزن که خود را مادر «راپانزل» معرفی کرده بود، هرگز به وی اجازه خروج از برج را نمی داد و او را از دنیای بیرون می ترساند. پادشاه و ملکه هم هر سال در شب تولد «راپانزل» بالن هایی نورانی به آسمان می فرستادند، به این امید که بتوانند از این طریق نشانی از دخترشان به دست آورند. «راپانزل» همیشه با دیدن بالن ها این آرزو را داشت که بتواند صحنه فرستادن آنان را از نزدیک ببیند. 

از طرف دیگر پسری به نام «یوجین» که سارق بسیار معروفی است، با همکاری دو شریک خود، تاج پادشاهی را به سرقت می برند. نگهبانان این تاج، برای گرفتن این سه نفر به تعقیب آنان می پردازند. در حین فرار، یوجین از شریکانش جدا شده و هنگامیکه در حال فرار از اسب فرمانده سپاه می باشد، به طور اتفاقی برجی را که «راپانزل» به همراه نامادریش در آن زندگی می کنند را می یابد و از آن بالا می رود. تا اینکه ...

انیمیشن گیسو کمند - انیمیشن گیسو کمند

برای اطلاع بیشتر با شماره 448 0919 0913 تماس حاصل کرده و یا به وب سایت 118 فایل مراجعه نمائید.


بازی Far Cry 3

 

بازی Far Cry 3

بازی Far Cry 3 با ژانر تیراندازی اول شخص، توسط یکی از شرکت های تولید کننده بازیرایانه ای به نام Ubisoft Montreal، تولید و در تاریخ 29 نوامبر 2012 برای اولین بار در استرالیا منتشر شده است. 

داستان Far Cry 3 درباره گردشگری به نام Jason Brody است که به همراه دو برادر و دوستانشان به جزیره ای واقع در اقیانوس آرام به نام Rock می روند تا دریافت مجوز خلبانی توسط برادر کوچکترش Riley را جشن بگیرند. با این حال، آن ها هنگام چتربازی، در سرزمین دزدان دریایی فرود آمده و توسط فرمانروای دزدان دریایی به نام Vaas که قصد فروش آن ها را به عنوان برده دارد، ربوده می شوند. پس از این ماجرا، Jason با کمک برادر بزرگترش به نام Grant سعی بر فرار از آن سرزمین را دارد اما این موضوع منجر به کشته شدن برادرش توسط Vaas می گردد. با گذر زمان، تغییرات روحی و روانی در Jason شکل می گیرد که او را از گردشگری نازپرورده به یک قاتل مبدل می نماید.

گیم پلی بازی Far Cry 3 به نسبت نسخه های قبل این بازی، پیشرفت شگرفی داشته است. در نقشه بازی که حدود 10 برابر بزرگتر از نسخه های قبل می باشد، تعداد 18 برج رادیویی و بیش از 30 پایگاه دشمن قرار گرفته که با باز کردن هر کدام از این برج ها توسط بازیکن، قسمتی از جزئیات نقشه برای وی قابل مشاهده خواهد بود و او می تواند با فتح هر پایگاه، آن را به پایگاه نیروهای خودی تبدیل نماید. بازیکن هم چنین توانایی جابه جایی بین پایگاه های خودی را دارد. دو خطر بزرگ بازیکن یا همان Jason و دوستانش را در جزیره Rock تهدید می کند، اولی دزدان دریایی به رهبری Vaas و دومی حیوانات وحشی هم چون ببر، خرس، کوسه و ... . لازم به ذکر است که حیوانات به دلیل استفاده از پوستشان به عنوان کیف پول، کیف مهمات و ... می توانند مفید هم واقع شوند. از دیگر قابلیت های این بازی می توان به توانایی پنهان شدن بازیکن، پشت اشیاء جهت شکستن خطوط دید دشمنان و زیر چشمی نظاره کردن اطراف اشاره نمود. بازیکن می تواند با تکمیل ماموریت های مختلف، آیتم ها و سلاح های بیشتری را به دست آورد. ضمناً با استفاده از گیاهان دارویی و یا دانش و مهارت پزشکی Jason، بازیکن قادر به بازیابی سلامت خود خواهد بود. در کل سبک زندگی این بازی همانند سرخپوستان می باشد که بازیکن باید برای زنده ماندن خود بجنگد.

حداقل سیستم مورد نیاز:

سیستم عامل: Windows XP

پردازنده: 2.0 GHz dual core processor

میزان حافظه RAM: 1GB

کارت گرافیک: DirectX 9 compatible card with 256 MB RAM. Nvidia 8-series or AMD Radeon 3000 series graphics cards.

میزان فضای دیسک سخت: حداقل 12GB فضای خالی

DirectX: ورژن 9

 

برای اطلاع بیشتر با شماره 448 0919 0913 تماس حاصل کرده و یا به وب سایت 118 فایل مراجعه نمائید.


آموزش زبان (2) Engvid

 

آموزش زبان (2) Engvid

آموزش زبان Engvid

آموزش زبان Engvid  به عنوان یکی از برترین مجموعه های آموزش زبان انگلیسی در دنیا شناخته می شود زیرا با شیوه ای جذاب و نوین به آموزش زبان انگلیسی می پردازد. 

قسمت دوم از مجموعه آموزش زبان Engvid مربوط به یکی دیگر از اساتید این مجموعه به نام Alex  می باشد. وی که بیش از یک دهه در زمینه آموزش زبان انگلیسی فعالیت داشته، یکی از کارآزموده ترین اساتید Engvid است. Alex که خود نیز زبان انگلیسی، زبان دومش محسوب می شود با مشکلات و سختی های افراد در راه یادگیری زبان انگلیسی عمیقاً آشناست.

آموزش زبان Engvid- آموزش زبان Engvid

مجموعه ویدئویی آموزش زبان Engvid که شامل 194 درس از الکس می باشد یکی از کاملترین مجموعه ها در زمینه آموزش زبان انگلیسی است به طوری که گرامر، لغات، تافل، آیلتس و ... را در بر می گیرد و بر اساس سطح مبتدی، متوسط و پیشرفته دسته بندی شده است.

با تماشای مجموعه ویدئویی آموزش زبان Engvid با انواع عبارات و اصطلاحات، کلمات محاوره ای و نحوه بیان درخواست به صورت مودبانه در زبان انگلیسی آشنا خواهید شد. باید افزود مدرس مجموعه آموزش زبان Engvid، انگلیسی را با لهجه آمریکایی زیبا و روانی صحبت می کند که برای علاقمندان به لهجه آمریکایی بسیار جذاب خواهد بود.

آموزش زبان Engvid

تلفظ برخی کلمات توسط کسانی که انگلیسی زبان اصلی شان نیست همواره با اشتباهاتی همراه است که مدرس مجموعه آموزش زبان Engvid به این اشتباهات اشاره کرده و نحوه تلفظ صحیح بسیاری از کلمات را بیان می کند. وی همچنین شیوه به کار بردن حروف اضافه در موقعیت های مختلف را به درست ترین روش برای زبان آموزان شرح می دهد.

آموزش زبان Engvid

لازم به ذکر است تمام ویدئوها به همراه زیرنویس انگلیسی می باشد که در فهم بهتر درس ها به شما کمک فراوانی خواهد کرد. اگر علاقمند به ارتقا سطح زبان خود به عنوان یک دانش آموز یا استاد زبان انگلیسی هستید مجموعه آموزش زبان Engvid را از دست ندهید.  به زودی قسمت های بعدی مجموعه Engvid که متعلق به سایر اساتید این مجموعه می باشد در وب سایت 118فایل منتشر خواهد شد.

 

 

برای اطلاع بیشتر با شماره 448 0919 0913 تماس حاصل کرده و یا به وبسایت 118فایل مراجعه نمائید.

 


آموزش سی پلاس پلاس – Pluralsight

آموزش سی پلاس پلاس – Pluralsight

سی پلاس پلاس (C++) یکی از زبان های برنامه نویسی معروف در میان برنامه نویسان است زیرا یک زبان برنامه نویسی همگردان، همه منظوره و شی گرا می باشد و قابلیت های سطح بالا و سطح پایین بسیاری دارد.

زبان سی پلاس پلاس، یک زبان همه منظوره می باشد که توسط میلیون ها کاربر مورد استفاده قرار می گیرد به طوری که ترکیب قدرتمندی از اجراها و مخفف هاست. با استفاده از سی پلاس پلاس می توان انواع مختلفی از برنامه ها را برای پلت فرم ها متفاوت ایجاد کرد. در سال 1979 میلادی استراس تروپ کار بر روی زبان سی را شروع کرد و به سرعت متوجه شد که سیمولا دارای ویژگی هایی مناسب برای ساخت برنامه های بسیار بزرگ است اما برای استفاده عملی بسیار کند است. 

دوره آموزش سی پلاس پلاس، با مبانی سی پلاس پلاس آغاز شده و به مباحث پیشرفته تر و پیچیده تر می رسد. در طول دوره آموزش سی پلاس پلاس، چهارچوب برنامه نویسیبا سی ++، ابزارها و اصول اولیه زبان سی پلاس را می آموزید همچنین اطلاعاتی در رابطه با عملگرها، قالب ها و اشاره گر ها به دست خواهید آورد. 

باتماشای دوره آموزش سی پلاس پلاس که توسط وب سایت 118فایل ارائه شده، تمام آنچه را که در زمینه زبان برنامه نویسی C++ لازم و ضروری است خواهید آموخت. تماشای این دوره بی نظیر را از دست ندهید.

سرفصل های دوره آموزش سی پلاس پلاس عبارتند از:

- 1 Context

- 2 Tools

- 3 Language Basics - Variables Fundamental Types

- 4 Variables - User Defined Types

- 5 Flow of Control

- 6 Operators

- 7 Templates

- 8 Pointers

- 9 Pointers and Inheritance

 برای اطلاع بیشتر با شماره 448 0919 0913 تماس حاصل کرده و یا به وب سایت 118 فایل مراجعه نمائید.