سفارش تبلیغ
صبا ویژن

آموزش زبان Engvid استاد Jon

مجموعه آموزش زبان Engvid استاد Jon عنوان یکی دیگر از مجموعه های پرطرفدار سایت 118فایل می باشد که به درخواست کاربران و به دنبال تقاضای بسیاری از طرفداران مجموعه آموزش زبان Engvid ارائه شده است. مجموعه آموزش زبان Engvid استاد Jon که بیش از 38 درس با میانگین زمانی 10 دقیقه می باشد دربردارنده تمامی دروس استاد Jon تا پایان سال 2017 میلادی می باشد.

 

آموزش زبان Engvid استاد Jon 1


آموزش زبان Engvid استاد Jon - آموزش زبان Engvid استاد Jon

با تماشای مجموعه آموزش زبان Engvid استاد Jon با بسیاری از اشتباهات رایج زبان آموزان در هنگام به کار بردن کلماتی نظیر Soon, Early, Quick و Fastآشنا خواهید شد. برخی از حروف زبان انگلیسی نظیر F, V و B بعضاً به صورت اشتباه تلفظ می شوند، مجموعه آموزش زبان Engvid استاد Jon نحوه تلفظ صحیح این حروف، جایگاه زبان در هنگام تلفظ این حروف و نحوه قرارگرفتن دندان ها بر روی لب ها را به طور کامل آموزش خواهد داد.

آموزش زبان Engvid استاد Jon - آموزش زبان Engvid استاد Jon

در طول مجموعه آموزش زبان Engvid استاد Jon ده ها اصطلاح و عبارت در رابطه با  غذا و آشپزی در زبان انگلیسی خواهید آموخت که به ارتقاء و بهبود دایره لغات شما کمک فراوانی خواهد کرد. بسیاری از افراد وقت کافی برای شرکت در کلاس های زبان آموزشگاه های مختلف را ندارند و همواره به دنبال Self- Study و یادگیری زبان انگلیسی در منزل هستند، اما یک منبع خوب و معتبر به دغدغه بسیاری از افراد تبدیل شده است.

آموزش زبان Engvid استاد Jon

اگر شما هم از این دسته افراد هستید و نمی دانید از کجا باید شروع کنید مجموعهآموزش زبان Engvid استاد Jon انتخاب مناسبی برای شما خواهد بود.این مجموعهآموزشی برای هر سه سطح مبتدی، متوسط و پیشرفته مناسب بوده و به طور چشمگیری موجب بهبود سطح زبان انگلیسی شما خواهد شد. مجموعه آموزش زبان Engvid که تاکنون دروس مربوط به 14 استاد از این مجموعه در وب سایت 118فایل ارائه شده است یکی از برترین مجموعه های حاضر به منظور آموزش زبان انگلیسی می باشد. 

آموزش زبان Engvid استاد Jon

 

آموزش زبان Engvid استاد Jon 1

 

تماشای پکیج کامل آموزش زبان Engvid تنها بعد از یک ماه موجب ارتقاء سطح زبان انگلیسی شما شده و هر چهار مهارت Speaking, Listening, Reading و Writting شما را بهبود خواهد بخشید. اگربه دنبال یادگیری اصولی زبان انگلیسی هستید مجموعهآموزش زبان Engvid استاد Jon را از دست ندهید.

 

 

 

مشاهده تصاویر این فایل: