سفارش تبلیغ
صبا ویژن

آموزش Dreamweavers cs6

آموزش Dreamweavers cs6

Dreamweavers نرم افزاری برای طراحی وب سایت می باشد که توسط شرکت Adobe خریداری و توسعه داده شده است. با کمک این نرم افزار می توانید کدها و تگ های مورد نیاز خود را نوشته و در محیط ویرایشگر فوق حرفه ای دریم ویور به کدنویسی کدها و تگ های موردنظرتان بپردازید.

این نرم افزار فوق حرفه ای علاوه بر پشتیبانی از تگ های HTML، CSS3 امکان ویرایش و استفاده از زبان های برنامه نویسی تحت وب مانند: JSP، ASP.NET، PHP و... را در اختیارتان قرار میدهد به طوریکه با استفاده از آن می توانید به ایجاد وب سایت های حرفه ای بپردازید.

دوره آموزشی Dreamweavers cs6 که شامل دو بخش می باشد با معرفی Dreamweavers آغاز شده و در ادامه در رابطه با مرورگر، وب، صفحه ساختار HTML و کار با Wireframe اطلاعاتی در اختیار کاربران قرار می دهد. در طول این دوره آموزشی با انواع سند در XHTML، ابزارهای برنامه نویسی و صدها مطلب کاربردی دیگر آشنا خواهید شد.

مدرس دوره آموزشی Dreamweavers cs6 (Candyce Mairs)، به عنوان یک مدرس حرفه ای و کارشناس در Dreamweaver، نحوه ساخت یک وب سایت هیجان انگیز و فریبنده با استفاده از نرم افزارهای پیشرو در صنعت را به شما آموزش می دهد. او با استفاده از یک روش سازمان یافته و مستقیم به دانشجویان برای درک بهتر محیط کدها و رابط تصویری در Dreamweavers cs6 کمک می کند. وی از سال 1994 در زمینه تدریس فعالیت داشته و طراح و مدرس وب مستر (CIW) می باشد. وی همچنین دارای گواهینامه اداری و گواهینامه کارشناسی ارشد در Firework، coldfusion، Acrobat و Contribute می باشد.

اگر به دنبال یادگیری طراحی گام به گام و اصولی وب سایت با استفاده از برنامه Dreamweavers cs6 می باشید، تماشای دوره آموزشی Dreamweavers cs6 که توسط وب سایت 118فایل ارائه شده را از دست ندهید.

برای اطلاع بیشتر با شماره 448 0919 0913 تماس حاصل کرده و یا به وب سایت 118 فایل کراجعه نمائید.