سفارش تبلیغ
صبا ویژن

مستند Out of England

 

مستند Out of England

برای اطلاع بیشتر با شماره 448 0919 0913 تماس حاصل کرده و یا به وب سایت 118 فایل مراجعه نمائید.

مستند Out of England

ریکی جرویس که متولد 25 ژوئن 1961 می باشد، کمدین، بازیگر، نویسنده، تهیه کننده، کارگردان، خواننده و موسیقیدان معروف انگلیسی است. ریکی قبل از اینکه در زمینه کمدی فعالیت کند، در صنعت موسیقی فعال بود به طوریکه در دهه 80 به عنوان یک خواننده پاپ و مدیر گروه موسیقی Suede شناخته می شد. او در سال 2000 با اجرا در برنامه ای تحت عنوان Meet Ricky Geravais و پس از آن برنامه The 11 o’clock show که متعلق به شبکه BBC بود به شهرت زیادی رسید.

مستند Out of England - مستند Out of England

او تمام برنامه هایش را به کمک Stephen Marchant نویسندگی و کارگردانی کرده است. از دیگر آثار این هنرمند برجسته می توان به بازی در فیلم های Ghost town و Muppets Most Wanted و نویسندگی، کارگردانی و بازی در فیلم The Invention Of Lying اشاره کرد.

او که تاکنون چهار تور برنامه استندآپ کمدی (Stand-Up Comedy) داشته، خود نویسنده کتاب های Flanimals می باشد. آنچه وب سایت 118فایل در این پست فراهم آورده یکی از Stand up های ریکی به میزبانی شبکه HBO است که این بار برای تماشاگران آمریکایی و به صورت زنده اجرا می کند. این نمایش که یکی از جالب ترین اجراهای ریکی جرویس می باشد به بیان مباحثی نظیر خدا و مذهب، اعتیاد، رکود اقتصادی، قحطی و ... پرداخته و در سرتاسر جهان طرفداران زیادی پیدا کرده است.

مستند Out of England - مستند Out of England

در طول این نمایش مهیج، ریکی به خواندن کتابی با تصاویر مزحک می پردازد که بسیار برای حضار جالب و سرگرم کننده است. این نمایش نامزد دریافت جوایز Emmy و Gold Derby Tv awards گشته و کاربران در سایت IMDB نمره 8 را به آن داده اند.