سفارش تبلیغ
صبا ویژن

سخنرانی های دکتر مجد

 

سخنرانی های دکتر مجد

سخنرانی های دکتر مجد

سخنرانی های دکتر مجد یکی از پرطرفدارترین سخنرانی ها در زمینه روانشناسی است. او کتاب ها، فایل های صوتی و تصویری زیادی در زمینه های مختلف جهت آموزش و ارائه مشاوره به مردم منتشر کرده که این مجموعه گردآوری شده توسط وب سایت 118فایل، دارای سخنرانی های دکتر مجد به صورت صوتی و تصویری، با بیش از 20 موضوع مختلف در زمینه روانشناسی و مشاوره می باشد. از موضوعات گردآوری شده در این مجموعه می توان به مشاوره ازدواج، زندگی پس از جدایی، دوست داشتن، روانشناسی رشد، ریزه کاری های ضروری زندگی، ناکامی و شکست، وسواس و ... اشاره نمود. 

سخنرانی های دکتر مجد

شما با خرید مجموعه سخنرانی های دکتر مجد، مشاوره های فراوانی در زمینه ازدواج موفق و ایده آل و حتی موضوع ازدواج مجدد دریافت خواهید کرد. این مجموعه به شما در پیشگیری و درمان افسردگی کمک فراوانی می نماید. هم چنین در زمینه بیماری اسکیزوفرنی، سخنرانی های دکتر مجد می تواند راهنمایی های زیادی را در اختیار شما قرار دهد. اگر سؤالات و مشکلات زیادی در زندگی پس از جدایی دارید، این پکیج می تواند بهترین گزینه جهت مشاوره در این زمینه برای شما باشد. سخنرانی های دکتر مجد توضیحات زیادی درباره روانشناسی رشد، رنگ ها، خطوط چهره و امضاء در اختیار شما قرار می دهد. لازم به ذکر است که این مجموعه از سخنرانی های دکتر مجد، پاسخگوی بسیاری از مسائل و مشکلاتی که ذهن شما را به خود درگیر کرده خواهد بود.

سخنرانی های دکتر مجد - سخنرانی های دکتر مجد

دکتر میرمحمد ولی مجد تیموری، دارای مدرک دکترای روانپزشکی از دانشگاه مشهد و متخصص اعصاب و روان از دانشگاه علوم پزشکی ایران می باشد. او فوق تخصص در درمان های غیر دارویی در روانپزشکی و مشغول به فعالیت و ارائه خدمات به مراجعین داخل بیمارستان ایرانیان است. علاوه بر این، دکتر مجد عضو انجمن علمی روانپزشکان ایران بوده و جلسات مختلفی در زمینه های مشاوره ازدواج، روان درمانی، روانشناسی زن و مرد و ... در دانشگاه علوم پزشکی ایران برای دانشجویان سال آخر پزشکی و رزیدنت ها برگزار می نماید. وی هم چنین در مطب خود به اجرای کلاس های آموزشی برای عموم می پردازد.

سخنرانی های دکتر مجد - سخنرانی های دکتر مجد

دکتر مجد، جوایز و تقدیر های کشوری زیادی کسب نموده است. از جمله این جوایز و تقدیرنامه ها می توان به دریافت تقدیرنامه از اداره بهداشت و درمان نزاجا، ستاد ازدواجدانشجویی کشور، انجمن علمی روانپزشکان ایران و رئیس سازمان پزشکی قانونی کشور اشاره نمود. ضمناً او بیمارستان نواب صفوی واقع در بیمارستان روانپزشکی زعفرانیه را تاسیس نموده و مؤسس بخش درمان های غیر دارویی در انستیتو روانپزشکی تهران می باشد.

برای اطلاع بیشتر با شماره 448 0919 0913 تماس حاصل کرده و یا به وب سایت 118 فایل مراجعه نمائید.