سفارش تبلیغ
صبا ویژن

آموزش پیشرفته حرکات ورزشی و هیپ هاپ

آموزش پیشرفته حرکات ورزشی و هیپ هاپ که در واقع پارت دوم مجموعه آموزش حرکات ورزشی برای تناسب اندام محسوب می گردد، یکی از پر طرفدارترین و جذاب ترین آموزش های مربوط به حرکات ورزشی پیشرفته و به خصوص هیپ هاپ به شمار می رود. این مجموعه به دلیل پوشش آموزش حرکات ورزشی پیشرفته برای تمامی سنین از محبوبیت بالایی برخوردار است. باید افزود که مجموعه آموزش پیشرفته حرکات ورزشی و هیپ هاپ برای افرادی که در زمینه هیپ هاپ، کمی تخصص دارند، مناسب می باشد.

 

آموزش پیشرفته حرکات ورزشی و هیپ هاپ - آموزش پیشرفته حرکات ورزشی و هیپ هاپ

همانطور که می دانید ورزش، یکی از مهم ترین موارد برای حفظ سلامت و تندرستی در عین تناسب اندام به حساب می آید. گفتن این نکته خالی از لطف نیست که انجام حرکات ورزشی به صورت نادرست می تواند منجر به آسیب های جدی گردد. پس در انجام درست حرکات ورزشی دقت بسیاری به خرج دهید. 

آموزش پیشرفته حرکات ورزشی و هیپ هاپ - آموزش پیشرفته حرکات ورزشی و هیپ هاپ

 از بخش های این مجموعه به آموزش کامل حرکات ورزشی به صورت پیشرفته اختصاص داده شده است. در این بخش از مجموعه آموزش پیشرفته حرکات ورزشی و هیپ هاپ، شما نحوه انجام این حرکات ورزشی را با آهنگ های محبوب لاتین، اسپانیایی و ... به صورت کامل یاد خواهید گرفت. باید افزود که انجام این حرکات ورزشی به همراه آهنگ، زومبا نام دارد. از اینرو در این بخش، شما با بیش از 300 آهنگ جدید خوانندگان معروف خارجی، نحوه انجام حرکات زومبا را آموزش خواهید دید.

 


 

 

 

آموزش پیشرفته حرکات ورزشی و هیپ هاپ

یکی دیگر از بخش های مجموعه آموزش پیشرفته حرکات ورزشی و هیپ هاپ به آموزش حرکات ورزشی برای کودکان اختصاص داده شده است. در این بخش، شما می توانید با نمایش این آموزش ها به کودکانتان، به یادگیری این حرکات توسط آنان کمک فراوانی نمایید. باید افزود که مجموعه آموزش پیشرفته حرکات ورزشی و هیپ هاپ به دلیل انجام حرکات ورزشی همراه آهنگ از جذابیت بسیاری به خصوص برای کودکان برخوردار می باشد. از اینرو این مجموعه قادر به حفظ سلامت و تندرستی کودکانتان در عین فراهم آوردن محیطی شاد برای آنان خواهد بود. 

آموزش پیشرفته حرکات ورزشی و هیپ هاپ

از دیگر بخش های مجموعه آموزش پیشرفته حرکات ورزشی و هیپ هاپ می توان به آموزش هیپ هاپ برای نوجوانان اشاره نمود. این مجموعه، علاوه بر هیپ هاپ به آموزش زومبای پیشرفته برای نوجوانان نیز می پردازد. لازم به ذکر است که این بخش از مجموعه آموزش پیشرفته حرکات ورزشی و هیپ هاپ به آموزش هیپ هاپ با بیش از 60 آهنگ لاتین و اسپانیایی خواهد پرداخت.

آموزش پیشرفته حرکات ورزشی و هیپ هاپ

از دیگر بخش های مجموعه آموزش پیشرفته حرکات ورزشی و هیپ هاپ می توان به آموزش کامل هیپ هاپ و انجام حرکات ورزشی پیشرفته در خیابان ها اشاره نمود. در این بخش، شما بسیاری از حرکات پیشرفته هیپ هاپ را یاد گرفته و نحوه انجام این حرکات را با بیش از 70 آهنگ اسپانیایی و لاتین معروف فرا خواهید گرفت. پس اگر به یادگیری حرکات زومبا به صورت پیشرفته و نیز هیپ هاپ علاقه دارید، همین حالا نسبت به تهیه مجموعه پر طرفدار آموزش پیشرفته حرکات ورزشی و هیپ هاپ از طریق وب سایت 118فایل اقدام نمایید.

 

 

 

 

آموزش پیشرفته حرکات ورزشی و هیپ هاپ

بخش های ارائه شده در مجموعه آموزش پیشرفته حرکات ورزشی و هیپ هاپ به شرح زیر می باشند:

-آموزش حرکات ورزشی برای کودکان

-آموزش هیپ هاپ برای نوجوانان

-آموزش حرکات ورزشی پیشرفته

-آموزش هیپ هاپ

-آموزش حرکات ورزشی به صورت زنده

 

 

مشاهده تصاویر این فایل: