سفارش تبلیغ
صبا ویژن

آموزش رنگ آمیزی ساختمان

آموزش رنگ آمیزی ساختمان از بخش های مهم خدمات ساختمانی می باشد. آموزش رنگ آمیزی ساختمان هنر استفاده از رنگ و مواد مختلف برای ایجاد سطح مطلوب در خانه یا بیرون از آن است. آموزش رنگ آمیزی ساختمان شامل دیوار، سقف، کف، تزئینات، وسایل چوبی و نرده می شود. آموزش رنگ آمیزی ساختمان حرفه ای تخصصی است که نیاز به مهارت ها و وسایل مخصوص به خود دارد. یاد گرفتن اصول، ترفندها و نکات مربوط به آموزش رنگ آمیزی ساختمان به صورت تصویری می تواند کارگشا و راهنمای نقاشان ساختمان باشد. هم چنین آموزش رنگ آمیزی ساختمان می تواند شروعی بر یادگیری آموزش رنگ آمیزی ساختمان برای افرادی باشد که می خواهند برای اولین بار به این شغل پردرآمد و متنوع بپردازند.

 

آموزش رنگ آمیزی ساختمان - آموزش رنگ آمیزی ساختمان

آموزش رنگ آمیزی ساختمان دو کاربرد اساسی دارد. اول اینکه آموزش رنگ آمیزی ساختمان از مراحل انتهایی ساختمان سازی است که عیب های ظاهری را می پوشاند و ظاهری تمیز و یک دست ارائه می دهد. برای این کار با توجه به جنس دیوار، درزگیری یا بتونه کاری اجرا می گردد و پس از اطمینان از مسطح بودن سطح زیرین، مراحل بعدی رنگ آمیزی انجام می شود. کاربرد دوم آموزش رنگ آمیزی ساختمان برای زیباسازی اشیا و سطوح مختلف است. اگر کسی بخواهد رنگ دیوارهای یک اتاق در خانه اش را عوض کند، ناچار به آموزش رنگ آمیزی ساختمان خواهد بود. ایجاد تزئینات و اشکال مختلف روی دیوارها نیز به آموزش رنگ آمیزی ساختمان نیاز دارد. همان طور که دیدیم، آموزش رنگ آمیزی ساختمان اهمیت زیادی در ظاهر و کارکرد منازل دارد.

آموزش رنگ آمیزی ساختمان - آموزش رنگ آمیزی ساختمان

آموزش رنگ آمیزی ساختمان شاید به نظر کاری ساده باشد اما در حقیقت چنین نیست. آموزش رنگ آمیزی ساختمان نیاز به مهارت هایی دارد که همه ی آن ها در این مجموعه ی آموزش رنگ آمیزی ساختمان به صورت مرحله به مرحله و تصویری آمده است. از جمله این مهارت ها، توانایی ترکیب رنگ ها و شناخت خصوصیات و خواص رنگ های مختلف می باشد. آشنایی با کاربرد و طرز کار با ابزارهای مختلف نیز از مهارت هایی است که هر نقاش ساختمان به آن نیاز دارد و در این مجموعه ی آموزش رنگ آمیزی ساختمان به طور کامل با وسایل و روش کارشان آشنا خواهید شد.

 

 

 

 

آموزش رنگ آمیزی ساختمان - آموزش رنگ آمیزی ساختمان

آموزش رنگ آمیزی ساختمان محدود به اعمال رنگ روی سطح موردنظر نیست. آموزش رنگ آمیزی ساختمان نیاز به آماده سازی سطح دارد که تقریبا هفتاد درصد مراحل آموزش رنگ آمیزی ساختمان را تشکیل می دهد. این مراحل شامل گچ کاری سطح، عیب یابی، لکه گیری، درزگیری، صاف کردن، روغن زدن، سنباده زدن و پس از آن زدن رنگ اولیه که (ته رنگ نامیده می شود) است. پس از آن حداقل دو دست رنگ روی سطح اعمال می شود که این مراحل و جزئیات آن ها را در آموزش رنگ آمیزی ساختمان خواهید دید. 

آموزش رنگ آمیزی ساختمان - آموزش رنگ آمیزی ساختمان

آموزش رنگ آمیزی ساختمان ترفندها و نکات ویژه ای دارد که دانستن برخی از آن ها ضروری است. مثلا در مجموعه ویدئوهای آموزش رنگ آمیزی ساختمان می بینیم که هنگام بارانی بودن هوا چه باید کرد یا رنگ امیزی محیط داخلی و خارجی خانه چه تفاوت هایی دارد. روش ترمیم سقف نم زده یا دود گرفته پیش از رنگ آمیزی، روش تمیز کردن و نگهداری از قلم مو ها و غلتک، انواع درزگیر و نوع کارایی آن ها از جمله ترفندهای ضروری آموزش رنگ آمیزی ساختمان هستند. برخی نکات دیگر مانند روش استفاده از چسب برای جلوگیری از ریختن رنگ، روش کشیدن خط صاف، شیوه ی رنگی کردن قلم مو و غلتک و چگونگی رنگ کردن زیر در بدون باز کردن آن، راهنمایی هایی هستند که به ساده تر شدن و تمیزتر ماندن کار نقاشی کمک می کنند. این آموزش ها نیز در آموزش رنگ آمیزی ساختمان گنجانده شده است.

 

 

 

 

آموزش رنگ آمیزی ساختمان - آموزش رنگ آمیزی ساختمان

آموزش رنگ آمیزی ساختمان دارای 26 بخش تفکیک شده براساس موضوع می باشد. برخی از بخش ها مانند آموزش رنگ آمیزی به کلیات مربوط به نقاشی ساختمان مربوطند اما بخش اعظم آموزش رنگ آمیزی ساختمان، به صورت کاربردی طبقه بندی شده است. آشنایی با روش درزگیری پنجره ها، روش سنباده زدن سقف، روش رنگ امیزی کف، روش پر کردن سوراخ های دیوار، روش استفاده از چسب محافظ و کندن آن، آموزش کشیدن خط صاف، آشنایی با روغن های چوب و بخش های متنوع دیگر از دیگر بخش های آموزش رنگ آمیزی ساختمان است. مراحل و نکات رنگ امیزی داخلی و خارجی ساختمان به همراه آموزش انتخاب، خرید و استفاده از قلم مو، غلتک و پیستوله نیز در بخش هایی جداگانه برایتان تدارک دیده شده است. در پایان نیز نکات و ترفندهای اختصاصی نقاشی ساختمان را برایتان آورده ایم. هم اکنون می توانید مجموعه ی آموزش رنگ آمیزی ساختمان را که در قالب بیش از 180 ویدئوی آموزشی توسط وب سایت 118file.com برایتان آماده شده است را سفارش دهید و تبدیل به نقاش حرفه ای ساختمان شوید.

 

 

مشاهده تصاویر این فایل: