سفارش تبلیغ
صبا ویژن

آموزش زبان انگلیسی به کودکان با شعر

آموزش زبان انگلیسی به کودکان با شعر به طور ویژه برای آموزش زبان انگلیسی بهکودکان 4تا 13 سال تهیه و گرد آوری شده است. این مجموعه آموزشی در 4 سطح و با هدف آموزش مرحله به مرحله زبان انگلیسی می باشد. سطح اول مجموعه آموزش زبان انگلیسی به کودکان با شعر، اعداد، قسمت های مختلف بدن و اشکال هندسی را آموزش داده است.

آموزش زبان انگلیسی به <a href=?

آموزش زبان انگلیسی به کودکان با شعر - آموزش زبان انگلیسی به کودکان با شعر 

شیوه آموزشی مجموعه آموزش زبان انگلیسی به کودکان با شعر از طریق شعر و آهنگ و با نمایش تصاویر و انیمیشن های متفاوت می باشد به گونه ای که کودک پس از مشاهده اشکال مورد نظر، تلفظ هر یک را فراگرفته و با تکرار مداوم کلمه مورد نظر با آهنگ، به طور کامل کلمه جدید را به خاطر می سپارد. از ویژگی های برجسته مجموعه آموزش زبان انگلیسی به کودکان با شعر می توان به چند منظوره بودن آموزش ها اشاره کرد. به عنوان مثال در سری ویدئوهای مربوط به آموزش اشکال هندسی، همزمان با آموزش نام شکل مورد نظر به آموزش رنگ اشکال نیز می پردازد یا از طریق شمارش تعداد هر شکل به گونه ای اعداد را نیز آموزش می دهد.

آموزش زبان انگلیسی به کودکان با شعر - آموزش زبان انگلیسی به کودکان با شعر

سطح دوم مجموعه آموزش زبان انگلیسی به کودکان با شعر با آموزش قسمت های مختلف خانه نظیر اتاق خواب و آشپزخانه، روزهای هفته و میوه ها در زبان انگلیسی آغاز شده و در ادامه حیوانات جنگل، ماشین آلات ساختمانی و ده ها مورد آموزشی دیگر را نیز پوشش داده است. آموزش فصل ها، زمان و افعال از موارد مطرح شده در سطح سوم مجموعه آموزش زبان انگلیسی به کودکان با شعر می باشد.

آموزش زبان انگلیسی به <a href=?

آموزش زبان انگلیسی به کودکان با شعر 

در پایان سطح چهارم مجموعه آموزش زبان انگلیسی به کودکان با شعر علاوه بر شعرهای آموزشی در زمینه های متفاوت، دربردارنده بخشی تحت عنوان آموزش لغات می باشد که به طور ویژه مجموعه ای از بی نظیرترین لغات زبان انگلیسی در زمینه های مختلف را آموزش خواهد داد. سطح چهارم مجموعه آموزش زبان انگلیسی به کودکان با شعر از سطح پیشرفته تری نسبت به دیگر سطح ها برخوردار بوده و به خاطر سپردن لغات را برای افراد میسر می کند به طوری که مجموعه ای از لغات مربوط به انواع غذاها، ابزارآلات متفاوت، میوه ها و ده ها مورد دیگر را همراه با تصاویر در اختیار علاقمندان قرار می دهد همچنین در پایان هر ویدئو آزمونی برای سنجش میزان یادگیری زبان آموزان قرار دارد.

آموزش زبان انگلیسی به کودکان با شعر 

مجموعه آموزش زبان انگلیسی به کودکان با شعر اگر به صورت کامل و مرحله به مرحله همراه با تکرار مداوم مشاهده شود می تواند جایگزین مناسبی برای کلاس زبان انگلیسی باشد. پس از تماشای کامل این مجموعه بی نظیر کودکان تا سطح زیادی با لغات و اصطلاحات زبان انگلیسی، به بهترین شیوه ممکن آشنا خواهند شد. باید افزود مجموعه آموزش زبان انگلیسی به کودکان با شعر علاوه بر اینکه منبعی فوق العاده به منظور آموزش زبان انگلیسی به کودکان می باشد، می تواند ابزار کمک آموزشی مهمی برای مدرسان زبان انگلیسی نیز به حساب آید. تمامی مدرسان زبان انگلیسی که بهکودکان 4تا 13 سال درس می دهند، می توانند برای تفهیم بهتر مطالب از ویدئوهای مجموعه آموزش زبان انگلیسی به کودکان با شعر کمک بگیرند.

 

آموزش زبان انگلیسی به <a href=?

 

برای خرید این پکیج به وب سایت 118 فایل مراجعه کنید.

www.118file.com