سفارش تبلیغ
صبا ویژن

انیمیشن Kubo and the two strings

این انیمیشن درباره داستان زندگی پسرکی به نام «کوبو» در ژاپن باستان است. وی در غاری بالای کوه بزرگی نزدیک یک دهکده از مادر خود مراقبت می کند. «کوبو» هر روز با درست کردن حیوانات و شخصیت های متفاوتی از کاغذ به دهکده رفته که با استفاده از آن ها و نواختن ساز 2 تار، داستانی را برای اهالی دهکده تعریف می کند.  اهالی دهکده هم اشتیاق زیادی برای شنیدن داستان های او از خودشان نشان می دهند. با نواختن ساز توسط «کوبو»، شخصیت های کاغذی جان گرفته و در طول داستان حرکت کرده و داستان را شکل می دهند.

یک شب، مادر کوبو داستانی در رابطه با قهرمانی های پدرش به نام «هانزو» تعریف نمود. به گفته او، پدر «کوبو» جنگجویی قدرتمند و باهوش با ظاهری شبیه به «کوبو» بود. مادر او اعتقاد دارد که پدر «کوبو»، توسط پدر و خواهرش به قتل رسیده است. پدر بزرگی که در هنگام نوزادی «کوبو»، یک چشمش را از او گرفته و اگر در حال حاضر او را پیدا کنند، وی را دزدیده و از مادرش جدا خواهند کرد. مادر «کوبو» به او هشدار می دهد که هرگز بعد از تاریکی به خارج از غار نرود.

یک روز «کوبو» بر سر مزار پدرش رفته و تا غروب با او سخن می گوید. اما هنگامی که عکس العملی از طرف پدرش دریافت نمی کند، عصبانی شده و به فکر فرو می رود. تا اینکه هوا تاریک شده و ناگهان تمامی فانوس هایی که مردم دهکده برای رفتگانشان داخل رودخانه انداخته بودند، خاموش شده و شبح تاریکی در حالیکه نام «کوبو» را صدا می زند، ظاهر می شود. او ادعا می کند که خاله «کوبو» بوده و قصد دارد چشم دیگرش را نیز از او بگیرد. «کوبو» به سمت دهکده فرار می کند. در حین فرار مادرش او را نجات داده و از وی می خواهد تا برای محافظت از خود زره و شمشیر قدیمی پدرش را پیدا کند. تا اینکه ...

 برای اطلاع بیشتر با شماره 448 0919 0913 تماس حاصل کرده و یا به وب سایت 118 فایل مراجعه نمائید.


آموزش زومبا از مبتدی تا پیشرفته

 

آموزش زومبا از مبتدی تا پیشرفته

زومبا که ورزشی هوازی و همراه با رقص است، در اواسط دهه 1990 توسط بتوپرز در شهر کالی واقع در کلمبیا اختراع گردید. کلمه زومبا معنای خاصی ندارد و کاملا به صورت قراردادی به عنوان نام تجاری انتخاب شده که این نام تجاری متعلق به Zumba Fitness, LLC می باشد. در یک کلاس حدودا یک ساعته زومبا، یک فرد می تواند بسته به انرژی که مصرف می کند، بین 500 تا 1000 کالری بسوزاند که این ورزش گروهی و شاد می تواند به فرم دهی اندام های بدن نیز کمک کند.

زومبا انواع مختلفی دارد که بر اساس گروه های سنی افراد و مهارت آنان در اجرای حرکات، متفاوت است. این پکیج آموزش زومبا از مبتدی تا پیشرفته که توسط مدرسه رقص Saskia تهیه شده، شامل برخی از انواع زومبا مانند زومباتومیک یا Zumba Kids، Zumba Step، Fitness Dance و Strong Zumba می شود. زومباتومیک برای کودکان بین 7 تا 11 سال طراحی شده که می تواند از طریق رقص و ورزش، سرگرمی مناسبی برای کودکان باشد. Zumba Step تمرینات بدنی شامل روال های زومبا و گام های ایروبیک با ریتم رقص لاتین است. Strong Zumba هم که در سال 2016 راه اندازی شد، ترکیبی از تمرینات متناوب و شدید، منطبق بر ریتم موسیقی می باشد که شامل حرکات جهشی و اسکوات بوده و به عضله سازی افراد کمک خواهد کرد. Fitness Dance یکی از انواع ورزش های گروهی است که شامل بسیاری از حرکات رقص می باشد. این نوع تمرین هوازی، تمام قسمت های بدن را درگیر می کند که انجام این تمرینات به طور مرتب، موجب افزایش تناسب اندام و تغییر شکل بدن افراد شده، اعتماد به نفس را افزایش و استرس را کاهش می دهد.

پکیج آموزش زومبا از مبتدی تا پیشرفته برای تمامی گروه های سنی مناسب بوده و می تواند در کنار ورزش و تناسب اندام، موجب شادی و نشاط افراد شود. 

برای اطلاع بیشتر با شماره 448 0919 0913 تماس حاصل کرده و یا به وب سایت 118 فایل مراجعه نمائید.


فیلم Blade Runner 2049

فیلم Blade Runner 2049

نام فارسی: بلید رانر 2049

نام لاتین: Blade Runner 2049

تاریخ انتشار: 3 اکتبر 2017

امتیاز فیلم: 10/8.4 IMDb

محصول کشور: ایالات متحده آمریکا

مدت زمان نمایش فیلم: 163 دقیقه

ژانر فیلم: درام | رازآلود | علمی – تخیلی

کارگردان: Denis Villeneuve

بازیگران: Harrison Ford، Ryan Gosling، Ana de Armas، Sylvia Hoeks، Robin Wright، Mackezie Davis، Carla Juri، Lennie James، Dave Bautista، Jared Leto

خلاصه داستان:

فیلم Blade Runner 2049، محصول کشور ایالات متحده آمریکا و به کارگردانی Denis Villeneuve، با رتبه 79 جزء 250 فیلم برتر IMDb برگزیده شده است. داستان این فیلم 30 سال پس از اتفاقات قسمت اول آن، رخ می دهد. در سال 2049، تکرار کنندگان (انسان های زیستی مهندسی) به عنوان بندگان و بردگان در جامعه متحد شدند. K یکی از این تکرار کنندگان متحد، برای LAPD به عنوان یک Blade Runner که مامور شکار و حذف تکرار کنندگان سرکش است، کار می کند. او با دوست دختر هولوگرافی خود به نام Joi که یک هوش مصنوعی، محصول سازنده Wallace Corporation است، زندگی می کند. K پس از حذف تکرار کننده سرکشی به نام Sapper Morton، جعبه ای دفن شده در مزرعه او حاوی استخوان هایی را پیدا می کند. بعد از تجزیه و تحلیل قانونی بر روی استخوان های موجود در این جعبه، مشخص می شود آنها متعلق به یک تکرار کننده زن که طی سزارینی اورژانسی جان خود را از دست داده، می باشند و هم چنین یک راز مخفی را کشف می کنند. این راز مخفی آنقدر ترسناک است که می تواند موجب ایجاد آشوب در جامعه شود. در پی این اکتشافات، K مجبور به یافتن Blade Runner سابق که حدود 30 سال پیش ناپدید شده، می گردد و ...

 برای اطلاع بیشتر با شماره 448 0919 0913 تماس حاصل کرده و یا به وب سایت 118 فایل مراجعه نمائید.

بازی Syberia 3

بازی Syberia 3

در نسخه های قبلی مجموعه بازی Syberia، یک وکیل آمریکایی در نیویورک با نام «کیت واکر»، به یک ماموریت ساده فرستاده شد که با گذر زمان به تلاش شخصی تبدیل گشت؛ ماجراجویی ای که او را برای رسیدن به اروپا، به سفر با لوکوموتیو هدایت کرد. وی با همراهی فردی مکانیکی به نام «اسکار» برای تحقق رویای مخترع «هانس ورالبرگ» به دنبال آخرین ماموت ها در سراسر جزیره ی افسانه ای Syberia بود. 

حال پس از گذشت 15 سال از ارائه دو نسخه قبل، تخیل بی حد و حصر Benoit Sokal دربازی Syberia 3 که سومین نسخه از این مجموعه محبوب و قدیمی در سبک معمایی و ماجراجویی می باشد، نیز ادامه پیدا می کند که تمرکزی بر یک ماجراجویی جدید دارد. 

در این نسخه که توسط Microids در آوریل 2017 توسعه یافته است، «کیت واکر» پس از ترک جزیره Syberia، در قایقی شناور بر روی آب در حال مرگ می باشد که توسط قبیله Youkole پیدا شده و نجات می یابد. قبیله Youkole مردمانی چادر نشین هستند که به وسیله شتر مرغ های برفی خود مهاجرت می کنند و حال در روستای Valsember گیر افتاده اند. آنان باید با کمک یکدیگر برای رهایی از این روستا راه حلی پیدا کرده و از موانعی که بر سر راهشان است، عبور کنند. کیت واکر نیز تصمیم می گیرد در این راه به آنان کمک نماید.

شما باید در نقش کیت واکر با حل معماهای گوناگون و جذاب موجود در بازی Syberia 3، داستان آن را پیش ببرید.

برای اطلاع بیشتر با شماره 448 0919 0913 تماس حاصل کرده و یا به وب سایت 118 فایل مراجعه نمائید.


Engvid مجموعه ویدئویی آموزش زبان انگلیسی

Engvid مجموعه ویدئویی آموزش زبان انگلیسی

آنچه وب سایت 118فایل در این پست برای شما فراهم آورده، دوره ای است تحت عنوان مجموعه ویدئویی آموزش زبان انگلیسی Engvid، که یکی از بهترین آموزش های سایت Engvid می باشد. مدرس این دوره آموزشی، Ronnie نام داشته که یکی از برترین مدرسان سایت Engvid بوده و به شیوه ای جذاب و نوین به آموزش زبان انگلیسی می پردازد.

اگر در زمینه یادگیری یا آموزش زبان انگلیسی فعالیت کرده و به دنبال یک منبع عالی برای یادگیری زبان هستید، بی شک تاکنون نام Engvid را شنیده اید. سایت این مجموعه یکی از برترین و محبوب ترین سایت های آموزش زبان انگلیسی معرفی شده به طوری که با گذشت زمان اندکی از روی کار آمدن این سایت، سیل عظیمی از کاربران، آن را به عنوان سایت محبوب خود انتخاب کرده و عنوان پربازدیدترین سایت آموزش زبان انگلیسی را اخذ کرده است.

مجموعه ویدئویی آموزش زبان انگلیسی Engvid، شامل 186 درس می باشد که هر سه سطح مقدماتی، متوسط و پیشرفته را دربرگرفته و پیرامون موضوعاتی نظیر تجارت، فرهنگ، اصطلاحات محاوره ای، reading ،writing ،vocabulary ، grammar، تافل، آیلتس، TOEIC و ... است. باید افزود درس ها با توجه به سطح و موضوع مورد نظر دسته بندی شده تا زبان آموز با توجه به سطح زبان انگلیسی خود، به انتخاب درس بپردازد.

لازم به ذکر است آموزش گرامر در این درس ها به صورت General بوده و برای آزمون های تافل و آیلتس نیز مناسب می باشد؛ علی رغم اینکه برخی از دروس به صورت مجزا به آموزش آیلتس و تافل پرداخته اند.

از ویژگی های برجسته مجموعه ویدئویی آموزش زبان انگلیسی Engvid، می توان به کوتاه و مفید بودن هر درس اشاره کرد به طوری که برای مخاطب خسته کننده نبوده و لازم نیست فرد زمان زیادی را صرف آموزش کند. این مجموعه نه تنها برای دانش آموزان و دانشجویان با هرسطحی، بلکه برای اساتید زبان انگلیسی نیز مناسب خواهد بود. شیوه تدریس اساتید مجموعه ویدئویی آموزش زبان انگلیسی Engvid از حیث جذاب بودن می تواند موجب ارتقاء سطح اساتید زبان شده و در بهبود کلاس درس به آن ها کمک فراوانی نماید. 

برای اطلاع بیشتر با شماره 448 0919 0913 تماس حاصل کرده و یا به وب سایت 118فایل مراجعه نمائید.