سفارش تبلیغ
صبا ویژن

آموزش OpenGL In Depth

آموزش OpenGL In Depth

Open GL کتابخانه ایمتن باز و گرافیکی است که به وسیله آن می توانید به رسم اشکال گرافیکی سه بعدی پرداخته یا انیمیشن و بازی های گرافیکی بسازید. Open GLمانند C++ یا C یک زبان برنامه نویسی نیست و در واقع برنامه ای تحت عنوان OpenGL وجود ندارد. لذا هنگامی که صحبت از یک برنامه OpenGL می شود در حقیقت بدین معناست که در ساختار این برنامه از OpenGL به عنوان APIگرافیکی استفاده شده است.

Open GL کوتاه شده عبارت Open Graphic Library می باشد و تنها استانداردی به منظور توصیف یک رابط گرافیکی است که توسط شرکت های متعدد توسعه داده شده و می تواند توسط درایورهای گرافیک، سیستم عامل ها و نرم افزارهای مختلف پیاده سازی شود.

دوره آموزشی Open GL in Depthشما را از سطح مقدماتی و اولیه به سطحی می رساند که به درک بالایی از OpenGL API رسیده و تکنیک های گرافیکی در پس برنامه های سه بعدی و موتورهای بازیامروزی را کشف کنید. برای ایجاد رابط با OpenGL روش های متعددی پیش روی شماست که به محض اینکه اقدام به ساخت برنامه گرافیکی  و سه بعدی مورد نظرتان نمایید به شما این امکان را می دهد تا کلمات مجازی دلخواهتان را طراحی کنید. 

دوره آموزشی OpenGL In Depth که شامل سه بخش ،Practice English و می باشد به شرح وکتور و عملکردهای آن پرداخته و اطلاعات جامعی دررابطه با کلاس وکتور، نصب GLUT و SDLدر اختیارتان قرار می دهد. همچنین در طول این دوره آموزشی با نحوه اضافه کردن کنترل ها، دیباگ کردن برنامه ها و ... آشنا خواهید شد.

Open GL هستید، دوره آموزشی OpenGL In Depth که توسط وب سایت 118فایل فراهم گردیده را از دست ندهید.

  برای اطلاع بیشتر با شماره 448 0919 0913 تماس حاصل کرده و یا به وب سایت 118 فایل مراجعه نمائید.


آموزش motion Tracking

آموزش motion Tracking

دوره آموزش motion Tracking در واقع به طور مفصل به آموزش motion Tracking در محیط Adobe After Effects می پردازد به طوریکه در همان ابتدا با مبانی Motion Trackingو انواع motion Tracking آشنا خواهید شد. در ادامه با تماشای مجموعه آموزش motion Tracking نحوه تعویض صفحه نمایش عمومی، تعویض صفحه نمایش پیچیده در دو قسمت و چگونگی افزودن عناصر به فایل را به طور کامل فرا خواهید گرفت. 
motion Tracking در حقیقت، یک بخش ضروری ویژوال افکت و CG Workمی باشد اما ابزاری کاربردی به منظور دست یابی به برنامه های ساده سازی شده است و دوره آموزش motion Tracking کاربردهای متفاوت motion Tracking و نحوه استفاده از ابزارهای آن در محیط Adobe After Effects را آموزش می دهد. با استفاده از ابزارهای متفاوت motion Tracking قادر به پاک سازی بخشی از صحنه ها، افزودن متن به هر چیزی و انجام برخی از بخش های پیشرفته خواهید بود. اگر علاقمند به یادگیری کامل استفاده از motion Tracking می باشید دوره آموزش motion Tracking که توسط وب سایت 118فایل ارائه شده را از دست ندهید. 

سرفصل های دوره آموزش motion Tracking عبارتند از: 
- Introduction to Motion Tracking - 1.0.Welcome 
- Introduction 
- Types of Motion Tracking 
- Tracking to Replace Background Elements 
- Lock On Target Tracking (Part 1) 
- Lock On Target Tracking (Part 2) 
- Perspective Corner Pin Tracking 
- Tricky Screen Replacements (Part 1) 
- Tricky Screen Replacements (Part 2) 
- 3D Camera Tracker 
- Adding Elements to a 3D Track (Part 1) 
- Adding Elements to a 3D Track (Part 2) 
- Tracking, Intro to C4D, and Environment Reflections 
- Background, Lighting, and Tweaking Materials 
- Creating Text and Multi-Pass Rendering 
- Pre-Rendering and Compositing 
- Mocha AE Basics 
- Adjusting Track, Export to AE, and Adjust in AE 
- Second Side Flip Track and AE Adjustments 
- Using Mocha for Rotoscoping 
- More Rotoscoping in Mocha 
- Final Adjustments and Compositing Adjustments 
- Final Thoughts 

برای اطلاع بیشتر با شماره 448 0919 0913 تماس حاصل کرده و یا به وب سایت 118 فایلمراجعه نمائید.


انیمیشن How To Train Your Dragon 2 2014

 

انیمیشن How To Train Your Dragon 2 2014

پنج سال از اتفاقات نسخه اول این انیمیشن می گذرد. حال هیکاب و سایر وایکینگ ها مهارت زیادی در اژدها سواری و اطلاعات بسیاری در مورد اژدهایان کسب نموده اند. آنان حتی مسابقات زیادی در زمینه اژدها سواری برگزار می کنند. هیکاب پس از گذشت آن جریانات، خود را در قبال حفاظت از «برک» موظف دانسته و تلاش می کند به همراهی اژدهای خود به نام «بی دندان» در رابطه با جزایر اطراف و دشمنان سرزمین خود اطلاعاتی را بدست آورد. 


او یک روز به همراه آسترید به کشف سرزمینی ناشناخته پرداختند. اما هنگامی که بر فراز آسمان آن سرزمین در حال پرواز بودند، ناگهان اژدهای آسترید توسط افراد آن سرزمین ناشناخته به دام افتاد و در آنجا سقوط کرد. رئیس سرزمین با نام «اریت»، فکر می کند که قبیله هیکاب اژدهایان را دزدیده و سرزمینشان را نابود کرده اند. او از شخصی به نام «دراگو» صحبت می کند که یک ارتش اژدها داشته و قصد نابودی تمامی سرزمین ها و باز پس گرفتن تمامی اژدهایان را دارد. سرانجام هیکاب و آسترید توانستند با کمک «بی دندان»، اژدهای آسترید را آزاد کرده و از آن سرزمین فرار کنند. هیکاب پس از بازگشت به «برک»، جریان را برای پدرش تعریف کرده و می گوید شخصی به نام «دراگو» با ساختن ارتش اژدها قصد نابودی تمامی سرزمین ها را دارد. پدر هیکاب می گوید که چندین سال قبل در یک گردهمایی برای تصمیم گیری جهت جلوگیری از خطرات اژدها، شخصی با لباسی از پوست اژدها که از سرزمین ناشناخته ای آمده بود و تمام بدنش پر از زخم بود، وارد شد. 

او هیچ اسلحه ای به همراه نداشت و خود را «دراگو مشت خونی» معرفی نمود. وی ادعا می کرد طرفدار مردم بوده و قصد دارد آنان را از دام اژدها نجات دهد. هم چنین ادعا می کرد که توانایی کنترل اژدها را داشته و می تواند از مردم قبیله حفاظت نماید اما به شرط آنکه به عنوان رئیس قبیله انتخاب شود. پس از شنیدن این حرف، تمامی افراد حاضر در گردهمایی به او خندیدند و «دراگو» آنجا را ترک نمود. اما پس از رفتنش، ارتش اژدها حمله کرده و همه جا را به آتش کشیدند و تنها پدر هیکاب توانست از این ماجرا جان سالم به در ببرد. اما باز هم این حرف ها تاثیری بر روی هیکاب نگذاشت و او اعتقاد داشت که می تواند نظر «دراگو» را عوض کرده و از جنگ جلوگیری نماید. پس به همراه اژدهای خود به سمت سرزمین «دراگو» پرواز کرد ولی در حین پرواز با شخصی مواجه شد که ... 

برای اطلاع بیشتر با شماره 448 0919 0913 تماس حاصل کرده و یا به وب سایت 118 فایل مراجعه کنید.


فیلم جنگ جهانی زد

نام فارسی: جنگ جهانی زد 
نام لاتین: World War Z 
تاریخ انتشار فیلم: 2 ژوئن 2013 
امتیاز فیلم: 10/7.0 IMDb 
محصول کشور: ایالات متحده آمریکا 
مدت زمان نمایش فیلم: 116 دقیقه 
ژانر فیلم: ترسناک | ماجراجویی | درام | اکشن | علمی – تخیلی 
کارگردان: Marc Forster 
بازیگران: Brad Pitt، Mireille Enos، Daniella Kertesz، James Badge Dale، David Morse، Fana Mokoena، David Andrews، Sterling Jerins، Abigail Hargrove، Peter Capaldi، Pierfrancesco Favino، Ludi Boeken، Gregory Fitoussi، Mathew Fox 

خلاصه داستان: 
Gerry Lane، کارمند سابق سازمان ملل متحد، به همراه همسرش Karin و دو دخترشان در ترافیک سنگین Philadelphia با صحنه ای مواجه می شوند. آنان مشاهده می کنند که با شیوع بیماری آنفولانزای مرغی در میان مردم، افرادی به صورت زامبی درآمده و با حمله به سایر مردم، سعی بر تبدیل آنان به زامبی دارند. با گسترش هرج و مرج، Gerry به همراه خانواده اش فرار کرده و به خانه ای واقع در یک آپارتمان که زن و شوهری با پسر جوانشان به نام Tommy در آن زندگی می کنند، پناه می برند. Gerry پس از تماس با دوست قدیمی خود Thierry Umutoni، معاون دبیر کل سازمان ملل متحد، از وی درخواست کمک می کند تا هلیکوپتری برای نجات Gerry و خانواده اش بر فراز آپارتمانی که در آن قرار دارند، بفرستد. فردای آن روز خانواده Lane به همراه Tommy که مادر و پدر خود را به دلیل کشته شدن توسط زامبی ها از دست داد، به وسیله هلیکوپتر ارسالی از Thierry به یک کشتی نیروی دریایی ایالات متحده در اقیانوس اطلس می روند که داخل آن دانشمندان و پرسنل نظامی در حال تحلیل بیماری های جهان هستند. 

در آنجا از Gerry می خواهند برای یافتن منشاء شیوع این ویروس که مردم را به زامبی تبدیل کرده به کره جنوبی برود، در غیر این صورت او و خانواده اش حق ماندن در کشتی را نخواهند داشت. پس Gerry مجبور به قبول این درخواست شده و با همراهی گروهی رهسپار کره جنوبی می گردد ... 

برای اطلاع بیشتر با شماره 448 0919 0913 تماس حاصل کرده و یا به وب سایت 118فایل مراجعه نمائید.


مجموعه Learn English with Lucy

چه وب سایت 118فایل در این پست برای شما همراهان گرامی فراهم آورده، مجموعه ای است بی نظیر تحت عنوان Learn English with Lucy که بیش از 14 ساعت آموزش زبان انگلیسی با موضوعات مختلف نظیر listening، دایره لغات، گرامر، اصطلاحات و عبارات روزمره و کاربردی می باشد به طوریکه برای زبان آموزان در هرسه سطح مقدماتی، متوسط و پیشرفته مناسب خواهد بود. 

در طول مجموعه Learn English with Lucy باهزاران اصطلاح و عبارت کاربردی در انگلیسی آشنا شده و نحوه به کار بردن این اصطلاحات در موقعیت های مختلف را فرا خواهید گرفت. مدرس مجموعه Learn English with Lucy خانوم Lucy بوده که از برترین اساتید زبان انگلیسی با لهجه بریتانیایی می باشد. 
بخشی از ویدئوهای این مجموعه آموزش زبان انگلیسی به سفرهای مختلف لوسی به کشورهای متفاوت اختصاص داشته و در واقع به آموزش زبان انگلیسی در محیط ها و موقعیت های مختلف با افراد متفاوت می پردازد. تماشای مجموعه Learn English with Lucy در یادگیری تفاوت های میان دو لهجه امریکن و بریتیش و همچنین لغاتی که به طور خاص تنها آمریکایی ها یا انگلیسی ها به کار می برند، کمک ها ی فراوانی به شما خواهد کرد. 

در پایان این مجموعه آموزش زبان انگلیسی Speaking، Listening و دایره لغاتتان به طور چشمگیری بهبود یافته و قادر به بیان درخواست خود در موقعیت های متفاوت خواهید بود. به عبارت بهتر مجموعه Learn English with Lucy انگلیسی روزمره در محیط واقعی را به شما آموزش می دهد. لازم به ذکر است تمامی ویدئوها با کیفیت 1080 می باشند. 
اگر علاقمند به یادگیری زبان انگلیسی بریتانیایی توسط یکی از بهترین اساتید native بوده و به دنبال تقویت مهارت listening خود می باشید تماشای مجموعه Learn English with Lucy را از دست ندهید. 

برای اطلاع بیشتر با شماره 448 0919 0913 تماس حاصل کرده و یا به وب سایت 118 فایل مراجعه کنید.