سفارش تبلیغ
صبا ویژن

موبوگرام

همه چیز درمورد موبوگرام

امروزه بیشتر مردم اوقات فراغت خود را با شبکه های اجتماعی می گذرانند. در این میان پیام رسان تلگرام در میان ایرانیان بسیار محبوب می باشد. پیام رسان تلگرام برای اولین بار در سال 2013 برای گوشی های آیفون منتشر شد . و توانست در مدت کمی به پیام رسان بسیار قدرتمندی تبدیل شود.

حال اپلیکیشن های زیادی سعی میکنند. به این پیام رسان امکانات زیادتری اضافه کنند. یکی از این اپلیکیشن ها موبوگرام میباشد . که به وسیله “گروه برنامه نویسی هانیستا” تولید وعرضه شده است. موبوگرام در حال حاضر با بیش از 200000 بار دانلود محبوب ترین اپلیکیشن کافه بازار است . امکاناتی که این برنامه دارد هر انسانی را مات و مبهوت میکند.

موبوگرام فرزند تلگرامموبوگرام

موبوگرام و امکانات جالب

حالت روح

موبوگرام امکانی بسیار جالب را در اختیار کاربران قرار میدهد که پیامهای خوانده نشده را بدون وضعیت آنها برای مخاطبان به خوانده شده (تیک دوم) تغییر کند بخوانند.

مدیریت دانلود ها

این امکان بسیار کاربردی است. بطوریکه به صورت خیلی پیشرفته دانلود ها را مدیریت میکند . و آن ها را دسته بندی میکند.

ترک گروه با امکان بازگشت به گروه

موبوگرام این امکان را فراهم کرده که گروه را به صورت موقت ترک کنید و در صورت تمایل برگردید.

تفکیک کفتگو ها

به این صورت است که هرکدام از گروه ها،کانالها،روباتها،ومخاطبین در تب های جداگانه قرار میگیرند.

ده ها امکان دیگر که در این اپلیکیشن قرار دارد. و این برنامه  را به بهترین اپلیکیشن فارسی تبدیل کرده است.

موبوگرام و قیمت

بررسی کردیم که این برنامه یک اپلیکیشن همه چیز تمام است . و ارزش دانلود کردن را دارد. قیمت این برنامه 5000 تومان است. که نسبت به امکانات بسیار زیاد و بی نظیری که دارد قیمت مناسبی دارد.

موبوگرام و امنیت

با توجه به اینکه این برنامه به سرور های اصلی تلگرام متصل است. امنیت بسیار بالایی دارد همانطور که خود تلگرام امنیت بسیار بالایی دارد. البته در مورد امنیت تلگرام و دیگر پیام رسان ها همچون واتساپ ، لاین و وایبر باید بگویم که به تازگی باگی کشف شده است .که میتوان با آن وارد تلگرام و یا هر پیام رسان دیگری شد. البته جای نگرانی نیست چون روش لن بسیار پیچیده وتو در تو است. ومیتوان با خیال راحت از پیام رسان استفاده کرد.

موفق باشید