سفارش تبلیغ
صبا ویژن

دوره آموزشی درک نظریه نسبیت انیشتین

آلبرت انیشتین تا سن 4 سالگی صحبت نمی کرد. این در حالی بود که یک پزشک متخصص به پدر و مادر انیشتین گفته بود که فرزندشان سخن خواهد گفت اما از نظر مغذی معلول و عقب افتاده خواهد بود. وی در دوران تحصیلش دانش آموز تنبلی نبود اما از دروس حفظ کردنی تنفر داشت و معتقد بود سیستم آموزشی مدارس خسته کننده و تحمل ناپذیر است. 

به دنبال دوران تحصیل پرفزار و نشیب، وی سرانجام در سال 1901 مقاله ای در رابطه با خاصیت موئینگی نوشت و سپس در سال 1905 سه نظریه خود که مهمترین آنها نظریه نسبیت بود را ارائه داد. 
دوره آموزشی درک نظریه نسبیت انیشتین، متمرکز بر روی نظریه نسبیت انیشتین و درک هر چه بهتر این نظریه است. این دورهآموزشی در واقع به دنبال دستیابی به درکی عمیق تر از شخصیت انیشتین و نظریه وی، پیش بینی ها و تناقض های موجود در نظریه انیشتین می باشد. 

برخی از سوالاتی که این دوره به آنها پاسخ می دهد عبارتند از: 
هوش انیشتین چگونه بود؟ 
معنای "Relativity" چیست؟ 
چه چیزهای خاصی در رابطه با نظریه نسبیت انیشتین وجود دارد؟ 
چرا در ابتدا نظریه نسبیت انیشتین یک نظریه مرده به نظر می رسید؟ 
آیا واقعاً این امکان وجود دارد که گذشت زمان برای دو نفر یکسان نباشد؟ یا اینکه اندازه دو جسم با توجه به چگالیشان متفاوت باشد؟ 
آیا این امکان وجود دارد که اجسام با سرعتی سریعتر از سرعت نور حرکت کنند؟ 
و بسیاری سوالات دیگر. 
مدرس دوره آموزشی درک نظریه نسبیت انیشتین، دکتر Larry Lagerstrom کارگردان برنامه های آکادمیک در مرکز دانشگاه استنفورد می باشد. شیوه تدریس این استاد برجسته مرحله به مرحله و به گونه ای است که برای تمامی دانشجویان جذاب و قابل درک خواهد بود. 
این دوره آموزشی طی 8 هفته آموزش، به سوالات بالا پاسخ داده و نظریه نسبیت را به بهترین شیوه ممکن به دانشجویان می آموزد. 
اگر علاقمند به دریافت اطلاعات کامل در رابطه با نظریه نسبیت انیشتین هستید، تماشای این دوره آموزشی که توسط وب سایت 118فایل ارائه شده را از دست ندهید. 

آدرس وب سایت: http://118File.Com