سفارش تبلیغ
صبا ویژن

دوره آموزش اکسل

به صفحات گسترده ای که در آن اطلاعات عددی و حروفی مرتب و سازمان بندی شده اند، اکسل می گویند. علاوه بر سازمان دهی و مرتب سازی داده، برای رسم چارت، پردازش داده و ... نیز می توان از آن استفاده کرد. انجام کارهای آماری، مالی و حسابداری و به منظور ایجاد کاربرگ، سند، فاکتور، رسم نمودار و محاسبات مالی و آماری می توان از اکسل استفاده کرد. به عبارت بهتر اکسل ماشین حسابی است با قابلیت های بالا. همچنین با استفاده از اکسل می توان سیستم های مالی، کنترل موجودی انبارها، میزان سود و زیان یا میانگین کالاهای فروخته شده، درصد افزایش یا کاهش سود و... را خود کار کرد. 

دوره آموزش اکسل تمامی مباحث مهم و کاربردی در رابطه با اکسل را آموزش می دهد. تفاوتی ندارد اگر به عنوان یک فرد تازه کار این دوره را تماشا می کنید یا برای کامل کردن اطلاعاتتان در زمینه اکسل، در هر صورت این دوره همه آنچه را که به دنبال یادگیری آن هستید در اختیارتان قرار می دهد. 
مدرس دوره آموزش اکسل، Dennis Taylor نحوه وارد کردن و مرتب سازی داده ها، شیوه محاسبه داده ها با عملیات ساده، کار با چندین صفحه گسترده، فرمت کردن ظاهر داده ها و نحوه ایجاد جدول و نمودار را به شما می آموزد. 

مجموعه آموزش اکسل شامل 12 دوره آموزش اکسل می باشد که هر دوره به مبحث خاصی پرداخته و به طور کلی به معرفی آنالیزهای تجاری، آنالیزهای مالی و تکنیک ها و ترفند های اکسل می پردازد. 
اگر به دنبال مجموعه ای کامل برای یادگیری اکسل هستید، دوره آموزش اکسل که توسط وب سایت 118فایل ارائه شده و یکی از کاملترین دوره ها در زمینه آموزش اکسل می باشد را از دست ندهید. 

سرفصل های این دوره آموزشی عبارتند از: 
- Lynda Cleaning Up Your Excel 
- Lynda.Excel.2013.Advanced.Formatting.Techniques 
- Lynda.Excel.2013.Charts.Iin.Depth 
- Lynda.Excel.2013.Data.Validation.In.Depth 
- Lynda.Excel.2013.Essential.Training 
- Lynda.Excel.2013.Managing.And.Analyzing.Data 
- Lynda.Excel.2013.Tips.And.Tricks 
- Lynda.Excel.2013.Working.With.Dates.And.Times 
- Lynda.Excel.Data.Mining.Fundamentals 
- Lynda.Financial.Analysis.Analyzing.The.Bottom.Line.With.Excel 
- Lynda.Financial.Analysis.Analyzing.The.Top.Line.With.Excel 
- Lynda.Financial.Analysis.Introduction.To.Business.Performance.Analysis 

برای اطلاع بیشتر با شماره 448 0919 0913 تماس حاصل کرده و یا به وب سایت 118فایل مراجعه فرمائید.